Schrijf je gevoelens over je ongeboren kind neer ...!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kayke, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Momenteel ben ik in een emotionele bui ...
    Dit zijn de gevoelens die ik momenteel voel over m'n nog ongeboren kindje.

Kleine schat,
    Je geeft me nu al kippenvel en laat me nu al huilen.
    Nooit gedacht dat je me nu al zo gelukkig kon maken.
    Ik ben zo blij dat je nog even dichtbij me bent,
    want binnen enkele maanden leef je in deze wrede wereld.
    Geniet nog maar lang nu je in mama's buik zit.
    Maar geen paniek, jouw mama & papa zullen goed over jou waken
    & voor jou zorgen.
    Je zit goed!

'k Hou zo van jou, lieve schat!

2. ecl

ecl Niet meer actief

Goed topic!

Mijn gevoel voor mijn kleine:

Heel veel liefde, onvoorwaardelijke liefde, liefde dat ik nog nooit gevoeld heb, zo intens.
    Trots, trots dat mijn kleintje zich goed ontwikkeld en goed aan het groeien is, trots elke keer als ik een beweging voel, trots als ik naar mijn buik kijk en denk aan het kleintje wat erin zit, trots dat ik de mama van mijn kleintje mag zijn.
    Emotioneel, emotioneel als ik denk aan mijn kleintje en wat hem/ haar allemaal te wachten staat, emotioneel als ik denk wat er allemaal kan gebeuren en dat ik hem/haar niet tegen alles kan beschermen.
    Rijk, ik voel me rijker dan een miljardair, zo rijk dat ik dit mag mee maken(zwanger zijn en strx mijn kindje leiden door het leven).

Heel veel liefde en trot, hebben beide sterk de overhand.
    Ik had niet verwacht dat ik 1 van de gelukkige zou zijn, die een wondertje zou krijgen. (zie handtekening)

Goh wat hou ik veel van mijn kleine toetie!!!!!

3. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Krijg er kippenvel van ECL!!
    Ik ben zo ontzettend blij voor jou dat het gelukt is om zwanger te worden! Geniet er nog van! Binnenkort kan je je kindje door het leven begeleiden!

4. ecl

ecl Niet meer actief

thanx van jouw is ook erg mooi!
    Ga het in Word opslaan, voor in het babyboek!

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Lieve Fiene (sssttt geheim houden he meiden;))

soms voel ik me schuldig, ik maak me zorgen. Als ik naar je grote zus kijk ben ik bang, mijn liefde voor haar is onvoorwaardelijk en zo groot, heb ik genoeg voor jou over? Maar deze week heeft juist je grote zus me iets laten inzien, behalve mijn liefde en die van je papa zul je ook de liefde krijgen van je mooie, grote, trotse zus, die nu al met je wilt spelen en knuffelen, samen worden jullie mijn kostbaarste bezit.

Ik hou van je, met elke vezel van mijn lichaam, hart en ziel, ik zal je beschermen, ik zal voor je vechten voor je huilen, ik zal je moeder zijn.

Ik ben benieuwt hoe je eruit ziet, hoe je bent, kan niet wachten om je te zien en tegelijkertijd hoop ik dat je nog een tijdje blijft zitten, zo dicht bij mij, je hartje klopt nu in mij.

Ik zal je voor altijd vast houden.

Dikke kus,

Je mama

6. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Lieve, lieve kleine L. (naam hou ik toch nog maar voor me..

Wat heb je ons nou al in je greep. Bij alles wat we doen denken we aan jou. En wat zijn we bezorgd om je, nu je een heel stuk groter blijkt te zijn dan 'zou moeten' volgens de grafiekjes. Onderzoek na onderzoek wordt er gedaan en je slaat je er kranig doorheen. Lieve zoon van ons, ben asjeblieft gezond! We kunnen niet wachten tot we je in het echt kunnen zien en we je in onze armen kunnen houden. Je bent zo ontzettend welkom! Mijn hart slaat over als ik je plotseling voel bewegen of als ik je zie tijdens een echo. Ook je vader aanbidt je al. Nog even geduld en dan mogen we je ontmoeten. Tot snel lieve schat en hou je taai daarbinnen!

Xxxxxx je ouders

7. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Leuk dit topic!

En mooie verhalen...

Ik hou een soort van dagboek bij voor ons en over ons kleintje...

Dit heb ik net na oud en nieuw geschreven.

Lief schatje van me,Het nieuwe jaar is weer begonnen wat een jaar is 2011 weer geweest voor ons vooral een heftig jaar het begon met veel onzekerheid en verdriet en uiteindelijk met intens geluk jij groeit in mij jij woont in mij en jij bent straks bij ons in ons leven. Wie had dat toch gedacht! Kerst was nu gewoon een gezellige kerst en de jaarwisseling bracht ons naar 2012 het jaar dat jij geboren word! en je papa en mama gaan trouwen hopelijk blijft het allemaal zonder zorgen.Ben namelijk nog steeds bang dat ik wakker word uit deze mooie droom en dat alles nooit echt was....Liefje wij hebben alles voor je over,wij gaan je zoveel liefde geven...En wij zullen vast veel liefde van jou krijgen!
    Want jij bent zo Welkom! We houden nu al zoveel van je ontzettend veel!

8. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi allemaal....

Ik weet nog niet zoveel te zeggen, maar ik ken het mensje in mijn buik nog helemaal niet en nu heb ik er al zoveel liefde voor. Het is een deel van mij en zal dat altijd blijven!

9. ecl

ecl Niet meer actief

Upje!
    Er zijn vast nog meer dames die wat mooie woorden voor hun ongeboren kindje hebben!

10. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    Zo klein nog, 8,7 mm.
    Maar elke mm bestaat volledig uit liefde,
    Liefde die stoffelijk is geworden in de vorm van een klein mensje in wording.
    Een klein mensje van papa en van mij,
    Ach je moest es weten hoe spannend we het vinden.
    Nu al zit ik 's avonds op de bank en praat ik tegen, mijn hand op mn buik ( die nu nog mooi strak is, haha).
    Papa zegt al tegen je wanneer er enge scene's op tv zijn en je niet mag kijken... ;)
    Wat een bevoorrecht gevoel om jou in me te mogen dragen.
    Om te weten dat jij als mensje ervoor hebt gekozen om in ons leven te willen komen!
    Weet dat er nu al zo ontiegelijk veel van je wordt gehouden.
    En dat we trots zijn op jou hoe jij je best doet om lekker te groeien daarbinnen, wat een hele opgave moet zijn!

Heel veel liefs, je papa en mama...

11. Lodi

Lodi Lid

3 aug 2009
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Loubna,

Nog eventjes en dan ben je hier, bij je broer en bij papa en mama!
    Na de zwangerschap van je broer heeft mama een heftige tijd gehad, mama wilde alles nog een meemaken en nu goed... Toen kwam jij! Mijn kleine lieve meisje, ik voel je nog steeds elke dag sterker worden. Ik had nooit gedacht dat jij zoveel los zou maken! Mama kijkt uit naar jouw komst, alles staat klaar en binnen een maandje ben je ook echt hier! Dan kan jouw lieve knappe stoere broer met jou knuffelen en zijn auto's aan je laten zien... We gaan je gelukkig maken lief meisje... Ik hou ontzettend veel van je, samen met je broer zijn jullie mama's nummer 1...

Liefs

Deel Deze Pagina