Yep, het wordt weer winter. Met als gevolg dat ik er maanden uitzie alsof ik ziek ben Tel daarbij gebroken nachten en een drukke baan bij op en ik heb niet het meest gezonde kleurtje op mijn wangen.. Nou vind ik van die pannenkoeken foundation ontzettend lelijk, dat je zo'n plak op je gezicht ziet zitten. Of de randen kan zien, waar je bent opgehouden met smeren. Ik heb ook wel eens een dagcreme met kleurtje gebruikt, zag je niks van. Of zo'n middeltje dat je na een week een kleurtje zou krijgen, helpt ook niks. Wie heeft hét ideale product ontdekt? (voordat ik me laat adviseren en bedwelmen in zo'n parfumerie/cosmeticazaak)
ik ga gewoon 1x per week even onder de zonnebank. Hou ik een beetje kleur maar wordt niet pikzwart lelijkbruin
Ik lees even mee. Momenteel gebruik ik zo'n roll-on ding ofzo van Maybelline geloof ik (lekker vaag allemaal), maar ik vind het een beetje smerig worden. Het sponsje begint te stinken en dat kan je bij mijn weten niet los bij kopen, wil het toch graag een keer vervangen. Bovendien werkt het met het opbrengen ook niet helemaal lekker, met het rollen laat ie duidelijke randjes achter dus ik ben altijd meer aan het corrigeren dan aan het rollen...
Ik gebruik de foundation van etos merk. Ideaal, is een soort van tube waar de 'kwast' al inzit dus je krijg geen vieze handen. Moet zeggen dat ik net als devil in de winter 1x per week ga zonnen, hou niet zo van plak op mn gezicht haha. Gebruik het alleen als we uitgaan ofzo, maar die van de etos is iig mooi en handig
Ik heb "Diorskin Fluide" van Dior. Die bevalt super goed! Ik gebruik het bijna nooit (meer), maar hij dekt goed en de kleur sluit perfect aan bij mijn huidskleur. Ik heb de foundation gekocht bij Ici Paris. Toegegeven: hij was niet goedkoop (rond de 30/40 volgens mij), maar het is wel de beste foundation die ik ooit gehad heb. Geen masker (als je je hele gezicht bedekt) en hij zorgt ervoor dat je gezicht een prettige, wat matte uitstraling krijgt. Ik gebruik hem nu niet meer omdat ik een redelijk rustige huid heb gekregen weinig tot geen pukkels heb. Nu gebruik ik hem dus alleen nog maar met uitgaan of om een sporadisch rood plekje te bedekken.
DAYWEAR SHEER TINT RELEASE ANTI-OXIDANT MOISTURIZER SPF15 50ML - - Webshop ICI PARIS XL deze creme kleurt je huis natuurlijk 1 tintje donkerder...is ook gelijk een dagcreme. Geen lelijk strepen of nep tint. Het ziet er gezond, egaal en mooi uit
Je hebt van nivea een tube creme waardoor je een kleurtje krijgt en behoud. Weet niet meer hoe het heet. Geloof summer beauty. Ik heb nu van essence de matte bronzer ( poeder), krijg je ook een kleurtje van en ziet er niet nep uit.
Ik zou trouwens niet voor een donkerdere kleur gaan dan wat je nu in je gezicht hebt. Dan krijg je echt het pannekoek-effect en dat vind ik gruwelijk lelijk! Soms kan een egale kleur (al is het gelijk aan je huiskleur) ook ervoor zorgen dat je er wat minder ziekelijk uitziet, omdat je dan de wat donkere plekken onder je ogen "wegpoetst" etc. Dus in mijn optiek is (al is het er maar 1) een tintje donkerder een absolute no-go.
Ariane Inden, zo'n lipstick model met los sponsje om egaal te verdelen. Helemaal verslaafd aangeworden sinds mn bruiloft! Geeft niet af, geeft geen laag, bedekt alles natuurlijk, geeft geen velletjes of gaat niet zitten in de rimpels.
Ik heb gewone foundation van maybeline, ben daar altijd erg tevreden over. Wel het liefst een iets lichtere tint nemen dan je huid (bij mij ook heel licht dus) en dan met een beetje rouge kleur in je gezicht maken. Werkt bij mij het beste
Doordeweeks gebruik ik foundation van de Hema en in het weekend gebruik ik een foundation van Clinique....... Het liefs breng ik het op met een sponsje
Met stipt op nummer 1 de foundation Vitamuliere van Chanel! Ik heb weleens goedkopere merken geprobeerd, maar vind deze er niet natuurlijk eruit zien. De slechtste foundation die ik ooit heb gehad was die van de HEMA. Vreselijk nep. Hij is prijzig (ongeveer 45 euro), maar ik doe er gemiddeld anderhalf jaar mee, omdat je er maar heel weinig van nodig hebt en het zeer makkelijk uitsmeert. De foundation van Clinique vind ik een hele goede tweede.
Foundation moet je echt niet gebruiken om je gezicht donkerder mee te maken. Daar is het niet voor. Foundation gebruik je om je gezicht egaler te maken. Voor een extra tintje zou je een bronzer kunnen gebruiken. Guerlain heeft een hele mooie en The Body Shop ook. Verder werkt een mooie blush natuurlijk ook een je er wat stralender uit te laten zien.
Ik ook vloeibare van Chanel, even laten adviseren over je kleur en je hebt en voelt echt geen pannenkoek... Charlie
Vitalumiere van Chanel is inderdaad geweldig. Mocht je voor een wat budget vriendelijkere foundation willen gaan dan kan ik je de Catrice Photofinish ook echt aanraden. Ik was echt super verbaast over deze foundation. Ik meng 'em wel altijd even met een drupje MAC Strobe Creme voor een wat stralender resultaat.
Gebruik het niet elke dag, maar ik heb foundation van chanel en gebruik dan nog bronzer of blush. Het is idd niet goedkoop maar wel goed.
ik gebruik altijd mousse foundation. ik heb een erg gecombineerde huid en deze werkt voor kij het beste! je hebt nu een van essence (kruidvat) speciaal voor een onzuivere huid, deze is iets duurder dan de normale maar ik bven er erg blij mee en is nogmaar iets van 5 euro geen geld toch?
Ik gebruik de Bare Minerals, dat is een losse poeder, die je met een kwast (grote) op je huid wrijft. Het heeft een perfecte dekking. (Met een klein kwastje nat maken, en het wordt een soort van foundation). En je hoeft er niet veel van te gebruiken! Ik heb een startes set gekocht (erg duur) maar daar zit 2 kwasten in, 2 kleuren (die je dus ook kan mengen) 2 blusher en 1 fixeerpoeder. En CD roM voor uitleg. Het is te koop bij sephora (v&d)