Wie wil even met mij meedenken? Op dag 11 echo ( 2 follikels 12 + 13 mm) Op dag 13 echo (2 follikels 12 + 13 mm) Op dag 15 echo: Ineens rechts een follikel van ruim in de 20 mm. en pregnyl gehad. Op dag 19 echo en rechts nog steeds een follikel. Nu 28 mm. Progesteron geprikt op dag 22 + 25, maar lage waarden. Vandaag op dag 26 weer een echo en heb ik rechts 'iets' van 19 mm (waar dus eerder 'iets' van 28 mm zat?) en links ineens 'iets' van 30 mm. Mijn gyn kan er weinig van maken. De 'ietsen' die ze zien kunnen follikels zijn, cysten of wellicht een geel lichaam van eisprong afgelopen dagen. Alles kan is haar insteek. Zelf kan ik er geen touw aan vastknopen en ik word er erg onzeker van. Is het nu bekeken voor deze maand, of moet ik alsnog 'aan de slag?' Iemand misschien een zelfde soort ervaring gehad met zulke wisselende follikels?
Gewoon aan de slag gaan voor de fun, en als er iets uit komt is dat super? Mijn gyn zegt laat vooral niet je lol uit het klussen halen tussen alle hormonen en trajecten door. Succes!