uitleg temp pagina

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door sasje24, 25 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    kan iemand mij ff uit leggen?? snap er niks van..zit momenteel op menstruatienet....

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    en je wilt naar FF als ik t goed begrijp?

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja, want dan kunnen andere mee kijken??? want dat kan geloof ik nu toch niet???

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Tis eigenlijk heel simpel.

-account aanmaken
    -bovenste balkje, 1e blad "chart" aanklikken
    -boven het kalendertje "enter periode/signs" aanklikken
    -temp invullen en evt andere dingen zoals of je menstruatie hebt of wanneer je sex hebt gehad
    -en dan "save"

Tis wel belangrijk dat je als je ongesteld bent geworden dit ook aangeeft, dan krijg je een nieuw kaartje van FF. Ook krijg je vanzelf een kruis als FF je ei hebt gevonden.

Als je dit op een gegeven moment een beetje snapt, kun je verder gaan uitvogelen en bijv invullen wanneer je een posi ovutest hebt gehad enz enz

Suc6

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ok bedankt!!

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Is het gelukt??

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ik denk het wel...maar hoe kan ik die kopieren naar hier?? vind het wel prettig dat er eens iemand mee kijkt??
    want ik weer eigenlijk wel voor 100 % dat ik gisteren met ei heb gehad, dit omdat ik erg wit verlies had, en er bijna draden van kon trekken....mijn temp ging wel omhoog gisteren, maar vandaag weer naar normaal.....

8. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Links zie je "settings" en dan kun je naar "home page setup"
    Als je daar op klikt zie je een linkje komen en die kun je kopieren en in de onderschrift van hier plakken en dan kan iedereen meekijken :)

Kan zijn dat je ei er nog aankomt hoor. Zeker als je temp niet echt omhoog gaat. Maar als je um hier plakt kunnen we idd even meekijken ;)

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    uhm als ik daar op klik krijg ik geen code....waar moet die code dan staan? krijg dan allemaal instellingen???

10. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Ik ging me net (nieuw) aanmelden op FF. Naam en wachtwoord etc ingevuld.. (zou dan nu een mail moeten krijgen) Maar kreeg een wit scherm. En nog steeds geen mail. Geprobeerd opnieuw weer aan te melden maar toen kwam er te staan dat het niet kon ofzo... :(:(:( Iemand dit ook gehad op FF???

Deel Deze Pagina