hallo dames, ik heb deze maand een hele lange cyclus en had ergens anders op het forum al een topic geopend en gevraagd wat mensen van me cyclus dachten. nu dachten we dat ik ongesteld zou worden want me temp bleef eerst mooi hoog en is daarna giga gedaald. en nu begint ie weer te stijgen. ik heb nog geen druppel bloed verloren maar ook niet zwanger want testen zijn negatief. ik denk dat ik nu een menstruatie overgeslagen heb en voor de 2de keer een eisprong heb. had namelijk ook een aantal dagen veel heel erg rekbaar slijm en gelukkig hebben we goed geklust. wat denken jullie??
hmm, da's wel een hele gekke cyclus? Kan het rekbare slijm ook "restanten" van het klussen zijn geweest? Dat vond ik zelf altijd zo lastig.... Maar een tweede eisprong lijkt mij lichamelijk helemaal niet kunnen, je lichaam moet eerst de oude restanten afstoten lijkt mij. Ben je niet een heeeel klein beetje ongi geweest (alleen afvegen).
nee echt geen druppel bloed verloren. ook helemaal niets met afvegen. maar me temp stijgt alleen maar vanmorgen weer 36,8 dus ik denk toch dat me eisprong is geweest. heb ook heel erg gevoelige en pijnlijke tepels dus dat is denk ik een teken dat ik hem heb gehad. had vanmorgen alvast voor morgen een temp van 36,9 gezet en dan geeft FF een eisprong aan.
en toen ik heel erg en veel rekbaar slijm had hadden we drie dagen daarvoor voor het laatst gemeenschap gehad dus dat waren ook geen restanten dus ja. maarja blijft natuurlijk rare cyclus. gelukkig hebben we goed geklust dus als het een eisprong is hebben we hem niet gemist.
???Fleurtje, dat is een gekke cyclus? Je zou inderdaad denken dat je een menstruatie hebt overgeslagen ookal heb je vrij lange zie ik. Heb je de huisarts al gebeld ofzo? Of wil je het gewoon nog even aan kijken? Succes.
ja ik had wel gebeld maar de doktersassistente wilde geen afspraak maken. maar moet maandag voor me migraine naar de dokter dus dan ga ik meteen even aan hem vragen hoe of wat. want het duurt inderdaad lang maar zelf denk ik dat ik nu me eisprong heb gehad dus dan denk ik dat ik over twee weken ongesteld wordt.