FF geeft een circel alleen blauw randje

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Lou Lou, Oct 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    Wie weet wat dit betekent? Op mijn kaartje zie je bij vandaag ineens een circel die niet ingekleurd is:( zou echt niet weten wat t is en bij andere zie ik t ook maar ook daar zie ik niet wat het zou moeten betekenen.

Ik heb sowieso juiste tijd getempt en genoteerd dus dat is het niet....wie helpt mij:)

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    toch is het een rondje, dat aangeeft dat de tijd te veel afwijkt van de ingestelde standaard tijd.

3. vogel

vogel Actief lid

Oct 23, 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    FF geeft dat altijd aan als er 'iets' kan zijn met die temperatuur. Het 'iets' kan zijn dat de temperatuur te afwijkend is (wat ik niet denk dat het is bij jou, gezien je kaartje), wanneer je zelf bijvoorbeeld aangeeft dat je slecht hebt geslapen, op een heel ander tijdstip getemperatuurt hebt, enzo enzo...

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    nee, dan krijg je wel een dicht bolletje, maar een gestippeld lijntje

5. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    bij sleep deprived geeft ie idd een open bolletje hoor, klopt wel wat ze zegt, maar idd ook als je een afwijkende tijd hebt getempt.

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    sorry klopt helemaal... ik dacht al, mar ik heb hem dan ook op discarded staan en dan krijg je de stippels...

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    Yeahh helemaal duidelijk ik had Sleep Deprived aangevinkt en ik dacht dat het onrustig geslapen betekende het betekent dus slaaptekort:)
    Bedankt lady's voor het helpen:D

Share This Page