Goedemorgen meiden, mijn temp stijgt, jeeej Maar wat natuurlijk onmogelijk is, dat ff mijn ei op de dag vd positieve ovulatietest zet. Ik ga zelf uit van zondag. Gaat ff hem nog verzetten? En kan ik er wel vanuit gaan dat ik een eisprong heb gehad of moet mijn temperatuur eerst nog verder stijgen?
Ik zit met dezelfde vraag, open net ook een topic. Bij mij zet FF hem een dag voor de positieve test..
Ik denk dat jouw ei op dag 15 was. Je kan die 2 dalen eruit halen (op discarded zetten) of veranderen naar 36.7. FF zal dan het kruis weghalen en op dag 15 zetten als je temp vanaf nu hoog blijft.
Nee. Als je ze op discarded zet niet. Dan laat je ze gewoon niet meetellen. Je kan ook nog 2 dagen en afwachten. Als je temp net zo hoog blijft als vandaag (of hoger) zal FF ook zelf waarschijnlijk het jruis verzetten.
Heb het gedaan! ik temp nog ff door, maar is mijn ei zowiezo geweest de 15de dag zoals jullie kunnen zien als hij bij wijze van niet meer zou stijgen?
Dan even wachten wat hij overmorgen diet. Is hij dan toch weer hoog dan is de saling van mirgenveen reactie op het gele lichaam. Is hij morgen en overmorgen weer zo laag als 36.7 dan is er nog geen ei gesprongen.
Nou was ik zo nieuwschierig naar mijn temperatuur vanmorgen, hopen datie hoog zou blijven en netjes op mn vrije dag mn wekker gezet om half 7. Word ik dus al om 4 u wakker.. En ik kon dus gewoon niet meer in slaap komen. Half 6 sliep ik nog niet dus ik dacht, weetje wat.. Laat ik t alvast eens proberen. Temp was gezakt naar 36.8. Maar ik was dus al een tijdje wakker en dacht dat het dan niet betrouwbaar was. Ik ben weer in slaap gevallen en daarna dus weer getempt. ( het was 7 uur) toen was mijn temperatuur wel 37 graden. Welke moet ik nu aanhouden? Ik heb smorgens nooit 37 gehad, dus hoop dat dat hem is! Heb het al in ff gezet. Weet iemand dit toevallig?