wordt maar niet ongesteld.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Esmaraldaa, Jul 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esmaraldaa

May 5, 2011
    88
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden.

ik zit met het volgende.
    IK wordt maar niet ongesteld.
    erg vervelend allemaal!

13 mei was mijn laatste menstruatie , ik ben in maart gestopt met de pil. En heb al 2 mooie cyclussen gehad.

Heb al 6 testen gedaan allemaal negatief. Ook mijn urinetest bij de dokter van afgelopen dinsdag.

Maar gisteren woensdag had ik menstruatiepijn ik dacht YES! eindelijk wordt ik ongesteld.... niet dus....

nu is het alweer een dag verder en ben het nog steeds niet.
    de dokter wilt me pas weer terug zien al ik langer als 5 maanden niet ongesteld ben. Maar ik maak me best wel zorgen.

Kan ik zelf niet iets kopen wat mijn menstruatie op kan wekken of iets? Want de menstruatiepijn is nu namelijk weer weg.

Kan dit nog ontpillen zijn? Aangezien ik al 2 mooie cyclussen heb gehad. volgens mij zelf al 3.. maar dat weet ik niet zeker.

Ik wil graag jullie advies en ervaringen ben ik erg benieuwd naar.

Groetjes , Esmaraldaa

2. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    wat vervelend zeg :(
    ik weet dat een natuurgeneeskundige dit vaak wel op gang kan brengen met middeltjes die geen kwaad kunnen
    maar de vraag is of je hier open voor staat
    anders is het helaas wachten denk ik :(:(

3. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    verplaatst naar 'zwanger worden'

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ontpillen kan wel een halfjaar duren, ook als je al een paar goede cycli hebt gehad. Zelf je ongi opwekken kan niet, hier heb je hormoonmedicatie voor nodig. Homeopatische middeltjes werken meestal niet, omdat het een hormonale kwestie is. Dus er zit niks anders op dan afwachten, helaas. Succes!

5. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

Mar 27, 2011
    1,545
    66
    48
    Female
    Gelderland
    Helaas, wachten, wachten, wachten.. ik herken je frustratie, zie mijn onderschrift. Ik zit inmiddels op dag 68 vandaag

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Tja, ik zou zelf nog even niks ondernemen met middeltjes, want stel dat je toch zwanger bent, dan wil je dat echt niet!
    Hou je je ei bij? Als je die weet, zou je toch max 5 weken daarna positief moeten kunnen testen, (max 2 weken na ei innesteling en max 3 weken daarna positief testen. Ik testte bij Thirza 4,5 week na ei pas positief).

Mocht je nog geen ei gehad hebben, dan weet ik niet of je nou zoveel gaat hebben aan middeltjes om je menstruatie op te wekken: dat is dan toch weer iets kunstmatigs...
    Wat je eventueel wel zou kunnen doen, is bij een osteopaat langs. Die kan je lichaam helpen zich te ontdoen van alle overtollige hormonen, (heb ik destijds gedaan vanwege bijkomende klachten ook, heeft enorm geholpen!).
    www.osteopathie.nl

7. Esmaraldaa

May 5, 2011
    88
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja erg vervelend allemaal! Ik had vrijdag weer menstrautiepijn.. Nu de gehele dag door. Maar helaas nog niks.

Ben nu vanaf vrijdagoachtend wel elke morgen misselijk. En begin last van mijn boraten te krijgen.

Misschien tog mijn menstruatie?

Share This Page