heeft iemand toevallig die clearblue test gedaan waar je ook kan zien hoeveel weken je bent.. rekent dat ding uit zoals je het gewoonlijk uitrekend (eerste dag laatste menstruatie ) of is deze wat sekuurder? dmv de sterkte vd zwangerschaps hormoon... ?
Volgens mij telt deze vanaf conceptie (dus bevuchting) dus niet met die 2 weken extra ervoor vanaf menstruatie. Maar dat is wat ik ervan heb gehoord, heb m niet zelf uitgeprobeerd. http://www.clearblue.info/uk/new_digita ... y_test.php Is de engelse site van CB, daar staat onderin een tabelletje zoals CB t uitrekent en zoals de dokter dat doet. X Chris
het teld vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden. ik deed hem toen ik 6 weken zwanger was bijna 7 toen gaf hij aan 2-3 weken dus mot er de 4 voorafgaande weken gewoon bij op tellen ( 4 - gewoon van dag van vorige ongesteldheid tot je weer ongesteld had moeten worden ) maar das mijn ervaring
dus eigenlijk is het weggegooit geld...? ik ga wel ff de website bekijken goed dat het in het engels dan kan mijn vriend hem ook ff uitpluizen thanks ladies
Test gat toch uit van de gemiddelde waarde aan zw-hormoon...dus denk dat het met dat ding toch gokken blijft Gefeliciteerd je bent zwanger ennne uitrekenen is nogaltijd het makkelijkste vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie
Ik moet altijd aan denken als ik die test op tv ziet nog effe en ze gan zeggen dat ze een test hebben ontworpen of je een meisje of jongen krijgt. Maar ik ben ook wel benieuwd hoe die test dat nou precies uitrekend
Hoi, Ik heb 'm gedaan en vond het leuk hoor! Je moet i.d. die 2 weken er af trekken, maar dan klopte het bij mij wel. Ik vond het wel grappig.
Met andere worden hij berekent gewoomn de hcg waarden en gezien er een min is en een max. en het ongeveer op 2 a 3 dagen verdubbeld word het gewoon aan de hand daar van berekent. stel min = 0 (0 weken) max is 1000 (tussen 7-12 wk en eind zwangerschap) dus het mini computertje berekent gewoon ok zoveel hcg dit is min dat is max dan moet het ongeveer # dat zijn...
Ik heb die test ook gedaan, ik vond het zelf een beetje zonde van mijn geld achteraf. Hij telt vanaf de dag van de bevruchting, dus je moet er 2 weken bij optellen.
je bent 1 dag langer zwanger dan ik ik vind het zo leuk om te zien dat er vrouwens zijn die je niet kent maar het wel het zelfde doorgaan als ik
dat gaf hij bij mij ook aan gisteren.. ik teste omdat ik geen echte zw kwaaltjes heb en daardoor erg onzeker ben.. de onzekerheid is er niet minder op geworden toen ik 2-3 weken zag staan, er staat bi jdat je er 2 weken bij moet optellen.. Ook heb ik een korte cyclus van 25 dagen en teste ik 3 weken geleden al positief. Ik bedoel dan kan ik nooit 2-3 weken geleden "bevrucht" zijn geraakt.. Dus naar mijn mening doet hij niet wat hij zou moeten doen en heeft het mij alleen mmaar onzekerder gemaakt, nu denk ik telkens zit er wel genoeg hcg in mijn lijf..... Maar ja das mijn mening..
klopt, zie hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=135950 daarom doe ik dit topic dicht