Clearblue digitaal

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LFCsesje, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    heeft iemand toevallig die clearblue test gedaan waar je ook kan zien hoeveel weken je bent..

rekent dat ding uit zoals je het gewoonlijk uitrekend (eerste dag laatste menstruatie ) of is deze wat sekuurder? dmv de sterkte vd zwangerschaps hormoon...
    ?

2. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Volgens mij telt deze vanaf conceptie (dus bevuchting) dus niet met die 2 weken extra ervoor vanaf menstruatie. Maar dat is wat ik ervan heb gehoord, heb m niet zelf uitgeprobeerd.
    http://www.clearblue.info/uk/new_digita ... y_test.php

Is de engelse site van CB, daar staat onderin een tabelletje zoals CB t uitrekent en zoals de dokter dat doet.

X Chris

3. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    het teld vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden.
    ik deed hem toen ik 6 weken zwanger was bijna 7

toen gaf hij aan 2-3 weken
    dus mot er de 4 voorafgaande weken gewoon bij op tellen ( 4 - gewoon van dag van vorige ongesteldheid tot je weer ongesteld had moeten worden )

maar das mijn ervaring

4. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    dus eigenlijk is het weggegooit geld...?

ik ga wel ff de website bekijken goed dat het in het engels dan kan mijn vriend hem ook ff uitpluizen

thanks ladies :)

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Test gat toch uit van de gemiddelde waarde aan zw-hormoon...dus denk dat het met dat ding toch gokken blijft ;) Gefeliciteerd je bent zwanger ennne uitrekenen is nogaltijd het makkelijkste vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie ;)

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Grappig ik had gister hier ook een topic over geopend

7. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0

oow die had ik niet gezien

sorry

8. Brien24

Brien24 Actief lid

12 jul 2008
    149
    0
    0
    Ik moet altijd aan denken als ik die test op tv ziet nog effe en ze gan zeggen dat ze een test hebben ontworpen of je een meisje of jongen krijgt.
    Maar ik ben ook wel benieuwd hoe die test dat nou precies uitrekend

9. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hoi,

Ik heb 'm gedaan en vond het leuk hoor! Je moet i.d. die 2 weken er af trekken, maar dan klopte het bij mij wel. Ik vond het wel grappig.

10. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Met andere worden hij berekent gewoomn de hcg waarden en gezien er een min is en een max. en het ongeveer op 2 a 3 dagen verdubbeld word het gewoon aan de hand daar van berekent.

stel min = 0 (0 weken)
    max is 1000 (tussen 7-12 wk en eind zwangerschap)

dus het mini computertje berekent gewoon ok zoveel hcg dit is min dat is max dan moet het ongeveer # dat zijn...

11. karin79

karin79 Lid

9 mei 2008
    68
    0
    0
    groningen
    Ik heb die test ook gedaan, ik vond het zelf een beetje zonde van mijn geld achteraf. :(
    Hij telt vanaf de dag van de bevruchting, dus je moet er 2 weken bij optellen.

12. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0

je bent 1 dag langer zwanger dan ik ;)

ik vind het zo leuk om te zien dat er vrouwens zijn die je niet kent maar het wel het zelfde doorgaan als ik :)

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik heb hem ook gedaan zie pro foto
    maar vind het erg zonde van het geld :(
    maar ja dat is mijn mening

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    dat gaf hij bij mij ook aan gisteren.. ik teste omdat ik geen echte zw kwaaltjes heb en daardoor erg onzeker ben.. de onzekerheid is er niet minder op geworden toen ik 2-3 weken zag staan, er staat bi jdat je er 2 weken bij moet optellen.. Ook heb ik een korte cyclus van 25 dagen en teste ik 3 weken geleden al positief. Ik bedoel dan kan ik nooit 2-3 weken geleden "bevrucht" zijn geraakt.. Dus naar mijn mening doet hij niet wat hij zou moeten doen en heeft het mij alleen mmaar onzekerder gemaakt, nu denk ik telkens zit er wel genoeg hcg in mijn lijf..... Maar ja das mijn mening..

Deel Deze Pagina