Vraagje.........

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door manuela6, 12 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,

    Ik ben sinds twee weken gestopt met de pil en ik heb al een paar dagen een opgeblazen buik en gigantische hoofdpijn.
    Maar heeft het zin om nu al een test te doen of moet ik nog 2 weken wachten?

    Alvast bedankt!!!
     
  2. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Ik denk dat je aan het ontpillen bent, zeker omdat je nog maar twee weken geleden gestopt bent met de pil. Een testje heeft nu ook nog niet echt zin lijkt me. Ik zou rustig even wachten tot je de eerste keer gewoon ongesteld wordt, dat kan nog wel een paar weekjes duren.

    Groetjes en suc6,

    Mriek
     
  3. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey!!

    Bedankt voor de snelle reactie!!
    Je kunt van dat ontpillen dus allemaal rare klachten krijgen....
    Tis ook wel spannend allemaal natuurlijk. ;)
    Ben jij al lang 'bezig'?

    Groetjes!!!!
     
  4. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Nee, nog niet zo heel lang. In augustus gestopt met de pil en in oktober al zwanger (en in de tussentijd bijna om de twee weken ongesteld!). Helaas is dit twee weken geleden misgegaan. Nu bijna de hele miskraam achter de rug en dan moet ik, net als jij, weer wachten op m'n eerste ongesteldheid om opnieuw te beginnen.

    En ja... door dat ontpillen doet je lichaam wel eens rare dingen. Ik was érg vaak ongesteld in het begin en had bij iedere ongesteldheid erg zere borsten. En sommige van die kwaaltjes heb je ook als je zwanger bent, dus da's allemaal lekker verwarrend.

    Groetjes,

    Mriek
     
  5. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey,

    Wat erg.. lijkt me wel schrikken!!!
    (Kom ik aan met mijn twee weekjes :( )

    En nu dus maar hopen voor je dat het weer snel gaat gebeuren!
    Ik hoop met je mee!!

    Groetjes en succes!!!
     
  6. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Hoi Manuela,

    Ik ben ook pas gestopt met de pil (begin nov). Ik heb de afgelopen maand ook allerlei klachten gehad, pijn in mijn buik, gevoelige borsten,ik had het heel warm en ik werd een week later ongesteld dan normaal. Mijn lichaam is echt een beetje overstuur geweest :)

    Nu heb ik mijn eerste natuurlijke ongi en ik hoop dat mijn lijf me de komende maand een beetje met rust laat. Bij sommige meiden kan het een hele tijd duren, dat ontpillen! Het is dus voor mij ook afwachten hoe de volgende cyclus gaat verlopen.

    Ik hou er gewoon rekening mee dat ik er in ieder geval een paar maanden zoet mee ben, en mocht ik toch eerder zwanger zijn dan is dat alleen maar mooi meegenomen toch :)

    Succes
     
  7. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    minder he dat ontpillen. ik ben er ook 3 maanden mee zoet geweest en heb de vorige keer pas weer normale menstruatie gehad met normale hoeveelheid bloedverlies (meer dan wanneer je pil slikt). verder durfde ik al te wedden dat ik na 2 weken zwanger was, na stoppen pil. achteraf gezien allemaal kwaaltjes van stoppen met pil, opgezette heel pijnlijke borsten, opgezette harde buik en zelfs misselijk. helaas maar rustig afwachten en ontpillen dus.
     
  8. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,

    Ja ik moet ook niet zo hard van stapel lopen hihi...
    Maar hebben jullie je eerste menstruatie af gewacht?
    Ik namelijk niet maar ik zal geduld hebben....
    Bedankt voor het mee 'denken'!!!

    Groetjes en succes!!!
     
  9. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    je bent idd waarschijnlijk aant ontpillen dus testen zou ik nu nog niet doen als ik jou was
     
  10. leentje

    leentje Lid

    14 nov 2005
    41
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoi,

    Ik ben nu ruim 6 weken gestopt met de pil. Heel netjes na 26 dagen voor het eerst ongesteld geworden. Ook ik heb enorm last van ontpilverschijnselen: regelmatig misselijk, obstipatie, zere benen, onderrugpijn, etc. Zover ik heb kunnen lezen kan dit wel even duren. Helaas, ik voel me er niet zo fijn onder en moet zeggen dat ik zo niet echt veel zin heb om te klussen. Zou dus niet te snel blij worden.....

    Sterkte, ben benieuwd hoe jouw ontpilperiode verder verloopt.

    Groetjes Leentje
     
  11. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    hey hoi

    ik ben begin oktober gestopt met de pil en ben net sinds donderdag voor t eerst weer ongi dus kan idd heel lang duren voor je je eerste ongi krijgt ik weet er alles van dacht ook echt dat ik zwanger was maar helaas :S

    veel succes verder en veel klusplezier :D
     
  12. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey manuela,

    ben ook pas 2 weekjes gestopt met de pil maar het liefst ga ik ook zo snel mogelijk testen!!!!!!!!!!!
    maar eerst maar eens ff de eerst ongi afwachten, als ik het zo allemaal hoor kan dat nog wel ff duren!!
    suces en groetjes bianca
     
  13. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ben je na het stoppen van de pil nog niet ongesteld geworden of wacht je nu op je eerste natuurlijke ongesteldheid?
    Ben je midden in een cyclus gestopt of heb je netjes de strip afgemaakt?
     
  14. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    ik zou eerst op je eerste natuurlijk ongesteldheid wachten. succes.
     
  15. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey!!

    Nee ik heb wel netjes mijn strip afgemaakt en ben 2 dagen erna een beetje 'bruin bloed' verloren dat heeft maar 2 dagen geduurd.
    Maar we hebben wel gewoon door geklust...
    Weet nu dat dat niet zo handig is maar ja we zijn nu toch al bezig ;) !!
    Maar ik weet dus nu ook niet echt hoe ik nu verder moet gaan tellen en wanneer ik de :evil: kan verwachten.....
    Hebben jullie nog advies??

    Bedankt in ieder geval!!!

    groetjes
     
  16. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee sorry ik zeg het niet goed... :(
    Ik heb eerst mijn strip afgemaakt en ben daarna nog ongesteld geworden en toen heb ik nog twee pillen (microgon 30)van de nieuwe strip gebruikt en toen ben ik dat bruine bloed verloren twee dagen. Dat is nu twee weken geleden...
    Maar nu weet ik dus niet hoe het verder gaat want we klussen gewoon vrolijk door. :)
    Moet ik nu wachten tot ik 'gewoon' ongesteld word of moet ik over twee weken een testje doen? Ik weet het echt niet....
    Advies is meer dan welkom!!! hahaha
    Trouwens vind het echt een hele leuke site!!!
    Goetjes!!!!!!
     
  17. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik dacht dat ie er niet op stond maar het zijn twee pagina's.... slim wel...!!!!
     
  18. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hahaha foutje moet kunnen, maar ik zou wel gewoon je ongi afwachten. Het kan zelfs tot 6 maanden duren voor je het wordt na het stoppen met de pil ;)
     
  19. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Dan ga ik daar maar vanuit kan het altijd meevallen
    hahaha!!
    Weet je wat ik alleen zo gek vind dat sommige gewoon zwanger worden na het vergeten van 1 pil en als je er echt voor gaat duurt het bij heel veel mensen behoorlijk lang.... gek toch??

    Groetjes!!!!
     
  20. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    raar he. toen ik nog de pil slikte en dan een dag later ongi werd, dacht ik helemaal van oh wat als ik zwanger ben. en nu geen pil en doe je het toch wat regelmatiger dan normaal en dan gewoon ongi. geeft maar weer eens aan hoe groot het wonder is. zonder al te filosofisch te klinken maar dat die twee kleine dingen dan samen zoiets moois kunnen maken.
     

Deel Deze Pagina