Ik post dit en denk wie houd ik nou voor de gek. Het is nog erg vroeg denk 8/9dpo. Heb hiervoor een miskraam gehad en weer witte testen gehad. Me onderbuik trekt de hele tijd waardoor ik weer ga denken mmm Misschien snapt me lijf het nu ineens wel. Ben benieuwd of jullie ook wat zien in de verte
Ik zie eigenlijk helemaal niks! Maar ook nog zo vroeg!! Hopelijk over 2 dagen een duidelijker streepje voor jou!
Ja heel erg vroeg, maar me hoofd maakt me gek. Dacht dan maar een testje, me onderbuik trekt echt enorm. Doe morgenvroeg nog een test en anders pas weer maandag
sorry @wish01 hoe erg ik ook tuur en hoop iets te kunnen ontdekken, moet ik toch concluderen dat ik niks zie op je testje
Ik zie wel wat... heel ver weg, maar toch... ik duim voor je! Laat je morgen je testb weer zien? Spannend!!
Jaa clubje van zwangerschap vorige dochter zien t ook. Ik heb alleen deze testen niet meer in huis alleen minder gevoelige dus weet niet of morgen testen zin heeft. Heb wel nieuwe besteld. Ik zal ze hier posten mocht ik een mooi testje krijgen
Na een tijdje te kijken, te turen, in te zoomen & mn beeld (telefoon) wat feller te zetten zie ik helaas niks sorry. Zelfs geen heel licht vaag streepje.. hopelijk heb je binnenkort wel een mooie test
Ik heb vandaag extra gevoelige testen binnen. Eigenlijk moet ik van mezelf wachten tot dinsdag... ben benieuwd of het me gaat lukken
Sorry @wish01 ik zie ook helaas geen streepje Ik Ken je nog vd november mama's club...heb zelf een MA gehad. Ik gun je heel snel een mooie plakbaby!
Ik zie heel in de verte wel iets heeeeeel vaags. En die dipsticks duren best lang voordat ze een duidelijk lijntje laten zien. Dus ik heb best wel hoop dat je test duidelijk wordt. Hoop het voor je!