Ha meiden, Ik heb even een stom probleempje, maar ik als ik mijn Birckenstocks draag, dan maken ze op een gegeven moment een soort van scheet-geluidjes . Het klinkt echt voor geen meter!! Door mijn MS zijn Birckenstocks de enige slippers waar ik een beetje op kan lopen, dus ik baal als een stekker, maar ik heb mensen al om zien kijken als ik er op loop, dus ik word er niet echt blij van.. Heeft iemand ook dit probleem en wat kan ik eraan doen? Ik heb overigens alleen originele en geen neppers (waardoor ik eigenlijk nog veel meer baal, want echt goedkoop zijn ze niet :x) Alvast bedankt voor het meedenken
Ligt eraan... komt het uit de schoen zelf, dan kun je je erover beklagen. Als je met blote voeten loopt en het komt tussen de voet en de zool vandaan, dan is het door je looppatroon. Kijk dan of het met sokjes verholpen is.
Maar ik heb ze al 2 jaar, dus dat gaat niet lukken.. Ze zijn verder nog helemaal supergoed, dus ik wil ook geen nieuwe kopen. Misschien dat het iets met vocht te maken heeft, maar ik transpireer ook niet echt heel erg volgens mij (lekker onderwerp zeg.. )
Zou het kunnen dat je na een tijdje een beetje zweetvoeten krijgt door de warmte? Want dan zou het kunnen zijn dat die geluiden daardoor komen. Heb ik soms ook bij andere slippers. Moet je voor je ze aantrekt even een laagje talkpoeder op het voetbed doen. Dan heb je er minder last van e en krijg je die geluidjes niet.
Talkpoeder op het voetbed vind ik wel een goede, ga ik proberen! Het zit is inderdaad tussen het voetbed en mijn voeten en ik zie mezelf niet echt met sokjes in mijn slippers lopen hihi..
Ik heb het ook hoor!!! Die scheetjes, maar dat heb ik idd alleen als ik op blote voeten loop. Die talkpoeder is een goede tip. GA ik straks eens proberen..
Ik dacht ook meteen aan vochtige voeten, heb het namelijk zelf als ik met natte voeten erin ga (als ik uit de zee kom bijv. en geen zand onder mn voeten wil hihi)
Dan heb ik gewoon, zonder het zelf te beseffen, enorme zweetkakken; superbedankt dat ik hier nu van op de hoogte ben haha..
mijn oude doen dat die zijn al 2 a 3 jaar oud en die doen het ook maar dan is de zool te doorweekt met je zweet en ja het wordt dan een oud zooltje ihihi.. maar als ze nieuw zijn er mee terug gaan. ik heb nu weer twee nieuwen gekocht en die zijn prima gewoon door oudheid dus ihihi een paar scheet birkenstocks hahahah
Haha! Mij viel het vandaag ook al op... ik gaf gelijk m'n zweetvoeten de schuld én het feit dat ik ze al 2 jaar heb. Ga denk ik deze week een paar nieuwe halen. Wordt weer één groot drama met inlopen
ik heb ook de echte maar heb geen last van geluidjes ook niet terwijl ze bijna iedere dag zeiknat worden door mijn werk(werk in de verzorging)
Haha ik heb het ook soms! Talkpoeder ga ik ook eens proberen, bedankt voor de tip! Trouwens, je kunt de zolen ook laten vervangen, volgens Birkenstock is dat niet eens zo gek duur en hoef je ook geen nieuwe te kopen!
Ik heb vanmiddag talkpoeder gebruikt. Nou het helpt geen donder.. Ze laten nog steeds scheetjes!!! Maar kan me niet schelen, ze lopen lekker, en ik loop er gewoon om door..
Ik heb 5 paar en bij 2 paar heb ik er last van en de andere niet,zo raar.Het lijkt dan wel een beetje of mijn hiel vacuum zuigt in het voetbed.