Probeer speelgoed te bestellen bij kruidvat, op de site staat toch echt verzending vanaf 25 euro gratis ik heb speelgoed op het lijstje wat ruim boven de 25 euro uitkomt toch rekent hij 4,95 euro verzendkosten, hebben jullie dit ook nu heb ik echt zoiets van laat dan maar
Ik heb er niet naar gekeken, maar is het niet zo dat het gratis verzending naar een kruidvat winkel is? en niet naar je huisadres? heb dat ook wel eens bij een blokker gehad... dat ik gratis verzendkosten had mits ik t liet bezorgen bij de dichtsbijzijnde blokker...
Het is nu op al het speelgoed 25 procent extra korting kom in het winkelmandje uit op ruim 30 euro plus verzendkosten
er staat idd dat je de verzendkosten vanaf 25 euro gratis krijgt. Ik zou effe bellen misschien een fout op de site. Ik had het laatst ook bij ik en ik webshop
ik wilde ook bestellen maar bij mij blijven de verzendkosten ook staan. helaas is de klantenservice alleen op werkdagen te bereiken
je hebt gelijk, ik zag alleen nergens dat de verzendkosten eraf gingen. Deze worden meegenomen in het kopje korting
Als het er zo staat, dan klopt het wel Als er staat dat de verzending gratis is of dat er geen verzendkosten zijn, dán klopt het niet dat er wel verzendkosten worden gerekend