Hallo allemaal, Ze zijn nog geen week oud en ik kan ze echt niet allemààl houden... De kleintjes mogen weg voor 3 euro per stuk en als het echt moet verkoop ik de moeder ook wel, voor 20 euro. Dus als je interresse heb, dan hoor ik het wel!! Ps Ik stuur ff een foto mee om ze te bekijken Link naar de foto: http://i105.photobucket.com/albums/m233/anja-erwin/Photo-0248_000.jpg WS:Het kan zijn dat je de kriebels krijgt van de foto
Aaaaahhhhh gatverdamme wat doe je me aan!!!!!! Bbbbbrrrrr, ik krijg er helemaal de kriebels van en ik word er serieus misselijk van.
Ik schrok me gisteren de %*&%(&% toen ik deze van iemand ( trouwens van iemand van zwp ) via mijn hyvs binnen kreeg Je zal dat ding in je kamer vinden aaaaaaaaaaa
Haha, ik had al een vermoeden en heb niet naar het plaatje gekeken en gezien mijn enorme angst voor spinnen was dat een goede actie.
Whahahahahahaha, Heb het er warm van gekregen.. dacht ook dat het konijntjes ofzo ging, ik kende m dus niet haha.. Hij is wel gruwelijk goed hihi...