Hallo allemaal, Ik vraag me af, een kinderfeestje ... ons zoontje wordt 5 en hij gaat dan een kinderpartijtje geven. Nu had ik al begrepen, dat 5 kindjes wel genoeg zou zijn. Nu vroeg ik het hem vandaag en, hij noemde zo 7,8 kindjes op. En ja, het zijn echt ook zn vriendjes waar hij mee speelt... hm, wat moet ik nu? Wat zouden jullie doen? En dan ook....meisje waar hij weleens mee speelt, en waar ik ook leuk mee omga privé met haar moeder, wat zouden jullie met dat meisje doen? Uitnodigen? Zo ja, ook als mn zoontje haar in eerste instantie niet noemde? Lastig dit zeg??? En nodig je automatisch terug uit? Ohhhh, ik moet hier nog helemaal in komen, hahahaha! Groetjes
Inmiddels al heel wat feestjes gehad. Ik laat het redelijk over aan de kinderen, maar wat dochters beste vriendin deed had ik niet goed gevonden.
Hallo allemaal, Ik vraag me af, een kinderfeestje ... ons zoontje wordt 5 en hij gaat dan een kinderpartijtje geven. Nu had ik al begrepen, dat 5 kindjes wel genoeg zou zijn. Nu vroeg ik het hem vandaag en, hij noemde zo 7,8 kindjes op. En ja, het zijn echt ook zn vriendjes waar hij mee speelt... hm, wat moet ik nu? Wat zouden jullie doen? Kan het met wat je wilt gaan doen? En dan ook....meisje waar hij weleens mee speelt, en waar ik ook leuk mee omga privé met haar moeder, wat zouden jullie met dat meisje doen? Wat zegt hij als je haar naam noemt? Uitnodigen? Zo ja, ook als mn zoontje haar in eerste instantie niet noemde? Lastig dit zeg??? En nodig je automatisch terug uit? Hangt er vanaf op hoeveel kinderen ik zit. Dochter was bij de kleuters nogal populair en werd ook uitgenodigd buiten haar eigen klas om. Deze kinderen niet terug gevraagd. Ze werd 1x niet uitgenodigd door haar beste vriendin, dat vond ze echt niet leuk. Redenatie van vriendin was dat ze dat jaar andere kinderen wilden uitnodigen waar ze verder nooit mee speelde. Dochter is een tijdje boos geweest op vriendin en vriendin kwam erachter dat ze niet werd terug gevraagd (logisch!). Ze heeft het nooit meer gedaan. Nu duidelijker?
Hahahaha ik snapte het al, was gewoon te snel met reageren, hahahaha had een stuk gemist uit je bericht vandaar, haha sl ik m van mij sorry!!!! Haha , wist ff niet zo snel hoe ik mn bericht kon verwijderen
Ik zit beetje met dezelfde vragen Dacht ook 5 jaar 5 kinderen Maar er zitten er 8 (?) In de klas Dan zouden er dus 3 niet uitgenodigd worden zeker als de uitnodigingen op school uitgedeeld worden vind ik dat sneu.. maar ik weet hun huisadres ook niet allemaal en daarbij zal er op school toch over gesproken worden Dus of alle jongens doen ,Dat zijn er 3? of gewoon de hele groep1
Wat ga je doen? Zitten 3 extra kinderen in de weg met je planning? 5 past nog in de auto, 8 past niet bijvoorbeeld. Wat zegt je zoon zelf? Met wie speelt hij graag thuis of op school? Zoon heeft 1 jongen als jaargenoot, maar met hem heeft hij helemaal niks. Hij koos afgelopen feestje voor Een paar meisjes uit zijn jaar en 2 jongens uit een jaar onder hem. Ze zitten allemaal in 1 klas.
Die gedachtegang had mijn dochter afgelopen verjaardag ook, daar heb ik een stokje voor gestoken. Uiteindelijk zijn alle klasgenootjes hier geweest, ze zit in een klas met totaal 13 kinderen. Eén meisje wilde niet, ja dwingen gaat niet.... Dus ik had hier twaalf kids aan het werk (paasknutsel maken) en ze hebben hier gegeten. Okay, nu hebben wij de ruimte om 12 kids te "bergen" en met de helpende hand van een medemama + mijn partner liep alles op rolletjes.