De titel zegt denk ik al genoeg. Wie kan mij helpen met een leuke tekst,gedichtje die verwijst naar online verlangslijstje??
Ik vind het wel handig als ouders zo'n lijstje hebben. Onze nichtjes hebben al zoveel speelgoed dat het fijn is om te weten waar er nog behoefte aan is en je niet met het 'zoveelste' aan komt zetten. En als mensen het dwingend vinden dan kijken ze lekker toch niet, ook goed lijkt mij.
Mijn zoon is 2 Jan jarig, Sint en kerst zit er nog voor.. Maak ik geen lijstje dan gaat heel de familie bellen; heeft hij dit en dat al? Die vonden het alleen maar super handig.. Ik had onderaan m'n lijstje wel staan dat hun aanwezigheid natuurlijk het allerbelangrijkst was! Een envelop een trouwkaart is toch ook niet dwingend?
Pffff.... die discussie is hier al zo vaak geweest. Nee lekker zelf kado's verzinnnen die in de prullebak of achterin de kast verdwijnen. Of weer terug naar de winkel moeten om dubbel dingen te ruilen. Mocht je mij iets willen schenken maar je vind het lastig iets te bedenken Dan heb ik op www.lijstje.nl een selectie gemaakt Waarmee je mij heel blij maakt
Wij hebben bij het geboortekaartje een apart briefje gedaan met een verwijzing naar een kraamkadolijst. Je verplicht niemand, maar zo krijg je (hopelijk dingen die je echt leuk vind en nodig hebt/juiste maat). Wij hebben op dat briefje gezet: Ons kleintje komt niets tekort, maar mocht je niet met lege handen aan willen komen, dan staan op cadeauhints.nl cadeautjes waar wij nog van dromen