Ik ben zelf er totaal niet voor dat dochter teveel tv kijkt. Baby tv is hier echt uit den boze. Wel kijkt ze heel graag naar Sesamstraat en het Zandkasteel. Ons ritueel is pyama aan, fles warme melk, Sesamstraat kijken (uitzending gemist) en dan naar bed. Het zandkasteel kijkt ze door de dag een enkele keer. Ik geef de voorkeur aan programma's die leerzaam zijn.
Hier kijken we soms Sesamstraat, ze vindt het vooral leuk als er liedjes worden gezongen. Verder staat de tv uit. Als ze wat ouder is, zullen we vast ook andere leuke programma's kijken, Zandkasteel vind ik zelf ook leuk bijvoorbeeld. Bij mijn ouders heeft ze een keer BabyTV gekeken, dat vond ze erg indrukwekkend Maar thuis hebben we dat niet, dus dat is iets voor bij opa en oma (4x per jaar ofzo ). Wij kijken trouwens tv voor het avondeten ipv voor het slapengaan, anders is ze te overprikkeld om te slapen.
Ik ben niet zo pedagogisch bezig... Mijn zoontje kijkt voornamelijk Zandkasteel en Bumba maar ook wel eens wat er dan ook maar toevallig op TV is dan (heb de tv vaak op Ketnet)
Hier kijkt ze ook mee wat wij kijken. Laatst zat ze heel geinteresserd mee te kijken naar een of andere operatie. Mond wagenwijd open. Was prachtig om te zien.
Hier sesamstraat en de programma's die ervoor komen. En als ik na sesamstraat nog niet klaar ben met koken, dan gaat er een dvd in van Bumba, thomas de trein of brum. Vooral thomas de trein vindt zoon geweldig. Is hier eigenlijk ook tot nu toe het enige moment op de dag dat zoon tv kijkt.
Juist Baby tv maar dan DVD's en is juist pedagogisch verantwoord.... Die zijn mede ontwikkeld door pedagogen. Tik tak op dvd en dreumes tv dvd's en heel soms sesamstraat maar dat vind ik erg druk en vind ik meer voor grotere kinderen. Ze is 17 mnd.
Hier ook soms sesamstraat, moet ik er net op het juiste tijdstip aan denken Verder kijken we zo nu en dan eens een filmpje op you tube: tiktak, pippi langkous, kinderliedjes enz..
Hier alleen Zandkasteel,Biba Boerderij en Brandweerman Sam voor de rest niets... Net als Bumba echt verschrikkelijk
Hier afleveringen van 'De wielen van de bus', maar dan op internet. Bumba vind ik zelf vreselijk en gaat gelijk af. Kinderen vinden het vast leuk vanwege de kleuren, maar het komt op mij erg debiel over. En idd wat een voorganger al zei: Ik heb liever dat ze normaal leert praten... Verder gewoon de dingen die wij ook kijken, als hij aanstaat. O ja, we hebben een DVD van Woezel en Pip. Ook niet mijn favoriet, maar ja, ze hoeft natuurlijk niet alleen te kijken wat ik leuk vind...
bumba, zandkasteel, tiktak nu meer dingen als buurman en buurman, nijntje, pingu, musti, hoela&hoep, de wereld is mooi, chugginton
Het verbaast me dat zoveel jonge kindjes echt al de concentratie hebben om tv te kijken. Bij mijn dochter betekent tv kijken vaak op de tv slaan met speelgoed (of vieze vette handjes ) of proberen ogen en monden van mensen op de tv aan te raken. O ja of op het tv kastje proberen te klimmen natuurlijk. Echt een programma kijken is haar nog nooit gelukt.
wat is er mis met baby-tv? mijn dochter is er dol op! ze zingt en danst met de liedjes mee, ligt soms dubbel van het lachen en kan echt even genieten van de visjes die er s'avonds heel laat opkomen met de klassieke muziek eronder!
Hier heeft ze voor liedjes vaak wel alle aandacht, maar verder ook niet echt, vaak kijken we Sesamstraat ook maar tot halverwege omdat ze dan wel weer klaar is.
Hier staat baby-tv of disney junior wel eens aan. Echt lang kijken doet hij niet. Zo maar eens 5 minuutjes en dan gaat hij weer met wat anders spelen.
Woezel en Pip en dan vooral het vlindertje, haha. En Diego en Dora doen het ook goed, evenals Sesamstraat.
Ik vind niks juist leerzaam en je kan je kind rustig even alleen laten ik zet een dvd aan als ik ga koken. Heb baby tv niet meer in het pakket en de Aldi had ooit een paar verschillende thema's liggen. Hier is Oliver favoriet daar heeft ze een aparte van voor haat verjaardag gekregen met alleen Oliver.
's Morgens na z'n broodje kijkt ie even tv, kan ik rustig de honden eten geven...dan kijkt ie Timmy Tijd of iets op babytv of jimjam, waar ie in een deuk ligt bij igloo-gloo. Dan gaat het om iets van een kwartiertje. 'De wielen van de bus" op de laptop vindt ie ook erg leuk, kijkt ie vaak aan het eind van de dag. Die dingen vind ikzelf ook allemaal leuk, ben er nog niet helemaal in thuis want hij begint net pas echt tv te kijken maar een spongebob ofzo vind ik niks dus dan zap ik snel door ...oh dr Phil vindt ie ook wel interessant.