Ik ben langzaam op zoek naar een nieuwe kamer (meubelen) voor ons zoontje. Hij krijgt een broertje of zusje in mei/juni en is dan 1,5 jaar oud. Ik wil een gewone kamer voor hem kopen, met kast, commode/ladekast en 1 persoons bed. Hij zal aan dat bed dan nog niet toe zijn, dus kopen we een goedkoop of tweedehands ledikantje tot hij wel in het grote bed kan. Wij houden van grove meubelen, onze voorkeur gaat zelfs uit naar steigerhout. Maar ja, dat is erg duur..!! En op marktplaats heb ik nog niets ontdekt. Dus wie heeft er een goede tip?
Iemand zelf laten maken? Wij willen dadelijk ook graag een stoer kamertje voor mijn zoontje, toen zag ik een boomhutbed(laag model) en was helemaal verkocht! Mijn broertje is timmerman dus heb hem gevraagd en wil het graag voor ons maken Als het bedje goed lukt gaat hij zich ook begeven aan een kast, idd ook van steigerhout, lekker stoer!
Dankje voor je reactie! Ik heb wel een site gevonden met mooie steigerhouten meubelen. Maar ook toch best nog wel duur... Bed gaat vaak wel maar die kasten.. pfff veel geld joh! En tweedehands is in steigerhout niet veel te vinden. Maar in oude retro meubelen wel, dat vinden we ook wel erg leuk! Zoeken zoeken zoeken dus! Ik heb ook al een beetje
Was vandaag in een winkel met kinderslaapkamers, stond een stoere kamer van het merk life time. Was een soort boomhutidee..