welke maat kan ik het beste kopen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by AHzondag, Nov 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

de luiers van kruidvat zijn in de aanbieding en nu weet ik niet welke maat ik moet kopen. we zitten nu nog in maat 3 en dat past nog met gemak. hij weegt nu 7.7kilo. zal ik voor de 4 gaan of 4+?
    ik kan natuurlijk ook van beide kopen maar weet niet of de pasvorm erg verschild.

graag ervaringen van mama's.

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

Apr 23, 2010
    4,523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kan alleen over pampers praten, maar vind 4+ toch duidelijk groter dan 4. Dus na maat 3 lijkt me maat 4 logischer dan maat 4+.

3. AHzondag

ja dat lijkt mij ook. ik gebruik nu pampers en heb daar ook een paar pakken van liggen in maat 4 en vraag me eigenlijk af of je snel overgaat in maat 4+

4. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Goed om te weten dat ze in de aanbieding zijn, ga ik ook weer een voorraad inslaan ;):D

Ons mannetje weegt nu 7,5 kg, maar is wel erg slank. Maat 3 zit perfect, dus ik ga alleen nog maar maat 3 inslaan..

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

Apr 23, 2010
    4,523
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn zoontje zit sinds eind oktober in 4+. ik weet niet meer hoe lang hij in 4 heeft gezeten. en hier is het een par per 1 a 2 weken, dus die 3 pakken komen wel op, toch?

6. AHzondag

jazeker wel, zit minder in die pakken dan in maat 3.
    wij hebben gemiddeld 3 poepluiers op een dag dus het zit wel goed haha

7. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    3,407
    1
    0
    Mijn dochter zat een tijdje geleden ook nog in 3 toen de pampers in de aanbieding waren.
    Toen heb ik toch 4 gekocht omdat ik niet zeker weet hoe snel het gaat.
    Toen 3 op was ben ik dus naar 4 gegaan, was eigenlijk nog wel te ruim, twijfelde of ik toch niet nog een 3 pak zou halen, maar inmiddels zitten ze goed.

8. spriet

spriet Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    2,308
    33
    48
    Ik vond de kruidvat luiers groter vallen als de pampers, hou daar wel rekening mee

9. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Die aanbiedingen zijn er zo vaak, dus ik zou niet in het vooruit kopen. Zeker geen maten die je nu nog niet gebruikt. Het kan best zijn dat de KV-luiers je straks helemaal niet meer bevallen, omdat het niet meer goed aansluit als je kindje een ander postuur krijgt.

10. AHzondag

Ja dat is waar koop alleen maat 4 en daarna zien we wel weer verder.

Share This Page