Even een dilemma, over de uitnodiging. Het duurt nog wel even, maar ivm met drukbezette fam wil ik volgende week de uitnodiging de deur uit doen. Nu twijfel ik wat ik erop zal zetten ivm cadeautips. Eigenlijk wil ik dat niet, vind ik wat raar overkomen. Maar aan de andere kant, we hebben echt geen ruimte als iedereen met speelgoed aan komt zetten... Jullie nog tips?
Ik heb onderaan de kaart staan; kadotip: zie lijstje.nl Werkt ideaal! En dan onderaan de cadeaulijst heb ik wel een zinnetje gezet waarin ik aangeef dat de aanwezigheid het belangrijkste is.
Ik heb bijv er ook bonnen op gezet van een bepaalde zaak zodat hij een zandbak krijgt vd zomer. Hij is van 2jan en nu krijgt hij niets aan zomer speelgoed. Ik probeer dit zo een beetje op te vangen.. Want ook hier is het een bartsmit na Sint en kerst..
Oh dat is inderdaad wel een leuke ja. De aanwezigheid is idd het belangrijkste, maar het is wel leuk wanneer je je huis nog in kunt haha
Ik had ook een online verlanglijstje gemaakt. Www.gratisverlanlijstje.nl was het geloof ik. Omdat ik het niet leuk vond op de kaart zelf heb ik een mooi kaartje uitgeprint zelf met de inlogcodes erop. En die erbij gedaan in de envelop. Ook heb ik hem niet bij iedereen (lees: opa van 90 bijv) erbij gedaan. Maar bij de meeste van de familie wel, juist omdat hun dat zelf ook vaak doen zo'n lijstje. Mensen kunnen dan zelf aanstrepen wat ze gaan kopen, en bijvoorbeeld een kadobon ofzo kun je zelf instellen dat die niet afgestreept kan worden, zodat meerdere dat kunnen doen. Succes
Inderdaad via een online verlanglijstje. Hebben wij nu ook voor de kerst gedaan en werkte perfect. Dan kun je er misschien ook wat "praktische" kadootjes opzetten, zoals een badjasje o.i.d.