Hey meiden, Ik ben op zoek naar een shirtje van Imps&Elfs als eerste-dags-shirtje voor mijn tweede zoontje. Ja, is al vroeg, maar ik ben bang dat het een oude collectie is en dus tegen die tijd niet meer te verkrijgen is. En aangezien hier een hoop meiden zijn die heel goed kunnen zoeken.. Het gaat om een shirtje met de tekst "broertje" of "brother". Ik zag de meisje versie in de aanbieding bij kleertjes.com (leuk prijsje!). Maar goed, het is dus een jongen Wie o wie, weet waar deze nog te koop is in 50-56? Mag online, maar ook ergens in een winkel (liefst niet in Groningen, hihi). Alvast bedankt voor het mee zoeken! Liefs Mutz
Gefeliciteerd met jouw zwangerschap trouwens. Wat weet je al vroeg dat je een jongetje krijgt. Wat leuk. Ik wist het zelf met 17 weken en dat was ook al erg vroeg. Ik zoek nog even verder naar het shirtje...
Ja, die bedoel ik! Benieuwd of er nog andere webshops zijn met dit shirt en misschien een lichtere kleur (blauw). Alvast bedankt! Mooi prijsje ook!
Imps & Elfs Shirt Broertje - Marktplaats.nl - IMPS&ELFS shirt blauw - Babykleding | Maat 68 Imps & Elfs shirt | Babykleding | Jongenskleding | Broertje & Zusje
Dank je! Ja, snel hè? De echoscopist zag het met 14 weken al! Ze was erg overtuigd! Lief dat je nog even meekijkt! Dank je
maat 50-56 zei je he? De links hierboven zijn allemaal groter... Misschien kun je bij google plaatjes zoeken..? Ik heb hem ook gehad, maar denk niet dat ik hem nog heb (verkocht)