We zijn op zoek naar een buggy. Omdat deze echt is voor erbij, willen we er niet te veel geld aan uitgeven. Nou twijfel ik tussen de Koelstra Simba of de Chicco Liteway. Iemand ervaring met een van deze en welke zou je kiezen? Alvast bedankt!
Ik ben erg tevreden met de Chicco Liteway. Houd wel in de gaten dat hij net iets te zwaar is voor een fietshouder.
Das jammer, ik wil namelijk wel tzt de buggy op de fiets meenemen. Ik ben op de 9-maanden beurs wezen kijken naar de Mutsy, Chicco en Koelstra. Mutsy viel meteen af, want verkoper gaf al aan dat deze niet op de fiets kon. Bij Chicco zeiden ze dat het wel moest kunnen, maar dat deze qua gewicht wel aan de max. zat voor vervoer op de fiets. Koelstra kan wel op de fiets. Ik denk dat ik die maar ga bestellen dan. Nu nog even een kleurtje uitzoeken
ik vind de chicco echt een onding als ie al vaker gebruikt is de wielen zijn snel krom enz. wel fijn dat ze er helemaal plat in kunnen
Ik vond de koelstra niet zo mooi dus heb voor de chicco gekozen. Deze weegt 6.7 kilo. Je hebt buggy dragers voor 7 kilo dus hij kan mee op de fiets. Ik vind het een fijne buggy!
Wij hebben dezelfde twijfels gehad... Totdat we ze in het 'echt' gingen bekijken in de winkel. De chicco heeft naar de wieltjes toe een heel 'smal' stangetje. Ik heb zelf het idee dat de wieltjes zo kunnen ombuigen als je er teveel kracht op zet of de bocht om gaat. Vond de koelstra er net iets steviger uit zien. We hebben de koelstra dus gekocht, en deze bevalt prima. Ook echt voor erbij, kan op de fiets mee en is prima voor korte stukken of even snel een boodschap.
Ik heb net de Koelstra besteld, een grijze. M'n vriend vond deze er steviger uitzien dan de Chicco, dus is het die geworden. Bedankt voor jullie reacties!