Uitnodiging afslaan

Discussion in 'De lounge' started by Evanesco, Feb 13, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Dat denk ik dus ook.
    Ik was duidelijk dat ik hier geen zin in had. Deze actie maakt het niet beter.

2. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

Mar 5, 2019
    2,175
    2,045
    113
    Female
    Ohh wat raar en opdringerig! Ik zou het er helemaal benauwd van krijgen. Je berichtje aan haar was heel duidelijk. Ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat.

Syane and GossipGirlxoxo like this.
  3. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Ik vind dat het behoorlijk uit de hand begint te lopen nu.
    Je had het toch aangegeven dat je eens een keer wil langskomen met eigen vervoer, niet vandaag!

Ik zou er niet eens op in gaan, je hebt ze voor vanmiddag uitgenodigd.
    nu lekker je eigen dingen doen en dan straks toch maar duidelijk maken dat dit niet de bedoeling is.

4. Evanesco

Ik ga er nu ook niet op reageren.

Haar dochter komt vanmiddag mee, dus kan niet veel bespreken. Maar zal wel zeggen dat ik dit niet leuk vind.

masami likes this.
  5. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Dit begint wel een hele slechte soap te worden nu.

Lastig hoor. Zou wel zeggen dat het enorm ongemakkelijk voor je voelt. En dat ze hiermee de vriendschap aardig om zeep aan het helpen is.

Evanesco likes this.
  6. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Ik had dat wel handig gevonden met die auto. Had je een uurtje kunnen gaan kijken en weer naar huis gekund.
    Had je met weinig tijd toch je wederdienst kunnen inlossen, dan had je ze uit schuldgevoel ook niet hoeven uitnodigen voor koffie met taart.

7. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Maar die koffie met taart uitnodiging stond al. Is ook gek als ze nu een uurtje gaat en daar zegt nou ik ben geweest dus die koffie en taart aanbieding gaat nu niet meer door.

8. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Ja nu kan dat ook niet meer. Dat kan je niet maken. Maar ze had die koffie afspraak dan ook niet moeten maken, die stond nog niet op het moment van uitnodigen voor de hockeywedstrijd toch?

9. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Nee maar op dat moment had ze nog geen vervoer voor dat uurtje. Dat stond pas vanmorgen onaangekondigt voor haar deur toen die koffie afspraak al was gemaakt.

10. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Ja en hier word je toch ook ongemakkelijk van.
    En ook wel heel dwingend.

@Evanesco succes vandaag.

GossipGirlxoxo likes this.
  11. sannever

sannever Fanatiek lid

Jan 22, 2014
    1,784
    1,580
    113
    Female
    Thuis
    Ik zou de auto terug bij haar zetten en de sleutel door de brievenbus doen ,zonder kaartje oid ...Dat geeft toch ook wel aan dat je deze actie niet waardeert?Of een berichtje sturen dat de taart mislukt is en je een andere keer af wil spreken ofzo?
    Persoonlijk zou ik te boos/verontwaardigd zijn om gezellig koffie te drinken ,je moet je wel inhouden omdat haar dochter erbij is dus echt gezellig word het niet...

Gewooniemand, Syane, Jessi79 and 2 others like this.
  12. Evanesco

Klopt, maar als ik vanmorgen nog was gaan kijken had ze die koffie echt niet overgeslagen.

Huismuisie likes this.
  13. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Ze hoeft helemaal geen wederdienst in te lossen.

einad, Amy1989, YaelStone and 2 others like this.
  14. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    het kan natuurlijk allemaal nog gewoon goed bedoelt zijn.

ik zou er zelf ook griebel van worden, maar goed het is denk ik ook niet helemaal terecht nu zonder uitleg de deur dicht te houden.

kan me voorstellen dat je haar voor vandaag even niet meer hoeft te zien.

Zou haar een app sturen, dat ze de auto straks maar even op moet komen halen en dt je graag even met haar wil praten over de manier waarop jullie contact wordt ingevuld. Dat het behoorlijk overheersend overkomt en dat dit bij jou een enorme weerstand oproept.
    Maar dat dit nu geen goed moment is met haar dochter erbij, dus dat je dit graag even uitpraat op een rustig moment.
    Kan je aan de hand daarvan bepalen of je nog contact met haar wil onderhouden.

15. Adje

Adje VIP lid

Aug 21, 2015
    16,271
    25,740
    113
    Ik vind het eigenlijk meer respectloos. Vriendin krijgt haar zin niet dus bedenkt maar van alles om het toch te laten gebeuren, terwijl ts heel duidelijk heeft aangegeven dat ze haar zondagochtend graag anders besteedt. Ik vind dat ze daarmee over grenzen heen (probeert) te gaan, ook al zou ze het goed bedoelen.

Gewooniemand, Syane, Lill and 5 others like this.
  16. Krabje

Krabje Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    3,546
    2,016
    113
    Ik lees nu met verbazing hoe het verder gaat. Ik zou haar ook appen nu dat je vanmiddag in gesprek wil met haar.
    Houdt het kort en duidelijk en blijf bij jezelf. Jij wil dit niet en jij voelt je er niet goed bij. Desnoods alles afkappen nu.

Succes vanmiddag

bloem82 and Evanesco like this.
  17. Evanesco

Dit is het een beetje ja. Over mijn grenzen heen gaan. En dingen toch willen laten gebeuren als ik aangegeven heb dit niet te willen.

Tijd terug ook zoiets. Ze nodigde me uit voor een dagje sauna. Ik gaf aan me daar niet prettig bij te voelen en dit dus niet te willen.
    3x raden wat ik daarna alsnog voor mijn verjaardag kreeg..

Gewooniemand, Syane, Adje and 2 others like this.
  18. Leni88

Leni88 Bekend lid

Sep 16, 2014
    807
    422
    63
    Female
    Toen ze die gaf, heb je meteen gezegd dat je er echt geen interesse in hebt? Ik had hem haar terug gegeven, dan kan ze met iemand anders gaan.
    Kan me goed voorstellen dat je er benauwd van wordt.

Syane likes this.
  19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,198
    16,536
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Jeetje, is gewoon eng aan het worden. Ik vind het echt extreem dit gedrag.

citroenrasp likes this.
  20. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

Mar 12, 2017
    16,391
    21,772
    113
    Tja ik zou dat dus erg letterlijk nemen. 'Als ik zin heb', maar ja heb geen zin dus dan kom ik niet.

Anouk2005 likes this.

Share This Page