ik baal er dus ook vreselijk van. Krijg ik eindelijk eens een uitnodiging om te buzzeren, doet de link het niet :c:
@ milla buzzeren is : via een site je inschrijven om nieuwe dingen uit te proberen , je kan dan aangeven waar je van houdt , je moet wel een reactie geven op wat uit geprobeert hebt ! L.sybje
Ik ben gister ook een uur bezig geweest om de buzzpoll in te vullen maar het is gelukt, was de muziekpoll...nu krijg ik een mailtje met voorproefje van pathe en deze opend niet, ik heb al een mailtje gestuurd dat de site niet opend en ik al de browsegeschiedenis gewist heb en ik ben benieuwd wanneer ik een reactie terugkrijg. Maar het is toch al een topic over buzzeren, ik ga hem een zoeken http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=buzzeren Daar is hij
#@%&*! KAN NOG STEEDS NIET BUZZEREN :x baal als een stekker ! heb al mijn cookies verwijderd ! L.sybje
Ik heb geloof ik zo'n uurtje erover gedaan om die poll in te vullen, zo traag.Kan soms als de server overbelast raakt wel gebeuren bij hun.
Troost jullie.. ik om er ook niet op.. Dus ik denk dat er weinig de pol invullen. Dus allemaal nog gelijke kansen!
Ik kan er ook niet op.. jammer.. wil ook graag de pol invullen.. maar niet van de muziek maar over Health... Kreeg daar vandaag ook een mail over. Straks nog maar eens proberen.
Die van health heb ik een paar dagen geleden al gehad. En die muziekpoll heb ik vrijdagavond gelukkig al ingevuld. Ze moeten hun servers denk ik maar eens aanpassen want dit gebeurd heel vaak, iedereen logt zo massaal in dat de boel vastloopt.