Hi, Ik ben op zoek naar een verjaardagsoutfit voor mijn dochter. Dus ben benieuwd wat jullie kindjes aan hadden. Kan ik ff inspiratie opdoen! Ik wil wel nieuwe kleertjes voor haar kopen, hadden jullie dit ook gedaan of hebben jullie iets aangetrokken wat je al had? Gr Naantje
Mijn zoontje had op zijn 1e en 2e verjaardag gewone kleding aan. Wel kleding die ik even had bewaard tot zijn verjaardag. Dit jaar: een shirt van Vingino, een broek van Imps & Elfs (die had ie al vaker gedragen) en schoenen die we een weekje eerder gekocht hebben.
ik vind de jurkjes van palomino (online C&A bestel ik ze) erg leuk. Dit was op haar 2de verjaardag: Bekijk bijlage 96922
Mijn dochters hadden hele zoete schattige roze jurkjes van Vinrose aan. Dat was voor het eerst dat ze dezelfde kleren aanhadden en voor het eerst dat ze über meisjesachtig uitzagen. Maar ik vond de jurkjes echt helemaal geweldig, en passen bij een mooie zomerdag. Mijn zoontje had een gewone stoere outfit, wel nieuwe kleren overigens. Dit zijn ze:
Onze zoon had aan: lichtgekleurde spijkerbroek, wit shirt lange mouwen met blauw net vestje overheen mouwloos en wit/blauwe nike gympen...Allemaal nieuw gekocht voor verjaardag.
Voor mijn dochter hadden we in Amerika een echte verjaardagsjurk gekocht. Van Bonnie Jean. Het stond haar perfect en zooo schattig
Mijn zoontje had alleen een boxershortje aan, het was te warm die dag... Even denken, had ik 'm 's morgens nog wat speciaals aan gedaan??? Oh, ja, een leuk kort broekje met shirtje. Maar die had hij ook al vaker aangehad. Dat shirtje ging uit voordat hij zijn gebak kreeg, hahaha....
een leuk setje van nijntje. Spijkerplooirokje, met roze longsleeve en een blauw bolero'tje. Echt te cute gewoon!!! Gekocht voor haar verjaardag, maar heeft het verder ook gewoon kunnen dragen.
en haar 2e verjaardag. stomme is dat het me nu pas op valt dat de jurkjes niet alleen allebei van mexx zijn, maar ook nog eens hetzelfde model..
Onze meid droeg op haar eerste verjaardag een jurkje van spijkerstof, daaronder een donkerroze truitje en een roze maillot.
wij hebben de verjaardag en de doop op dezelfde dag gevierd. hij had een blouse aan met lichtblauwe en witte streepjes en een beige broek met grote zakken die je driekwart op kon rollen met een drukker aan de zijkant. de mouwtjes kon je ook oprollen met een bandje met een knoopje vastzetten.en een grijs met blauw gestreept vest voor in de buggie naar de kerk te lopen.
Blousje en 3-kwart broekje van Tommy Hilfiger en Puma schoenen Ferrari uitvoering uiteraard met een reden gekocht. Voor zijn verjaardagscadeau: Bekijk bijlage 97248