Hallo meiden, Ik heb gisteren 3 pakken Ariel waspoeder in de aanbieding gekocht. Hier zitten alleen geen doseerbakjes bij. Op de site van Ariel zijn ze wel te bestellen, maar er gaat telkens iets mis bij mij... Tijdens het aanvragen ga ik niet automatisch naar stap 2 terwijl er staat dat het aanvragen hiervan uit 2 stappen bestaat. Als ik mijn gegevens in heb gevuld en dus op 'verzenden' klik, gebeurt er verder niets. Of hoort dit zo? Wie wil er even met mij meekijken, of eventueel een bestelling voor mij plaatsen? www.ariel.nl Dan zie je links in het menu 'service van Ariel' staan.Op de pagina waar je dan terecht komt, zie je rechts bovenin 'doseerhulp bestellen' staan. Ik snap er de ballen niet van hahahahaha....
heb even gekeken.. kom nu op een scherm waar je gegevens in moet vullen.. gaat om de eerste keuze? Gewone waspoeder? Edit heb er één voor mezelf besteld.. als ik op 'verzenden' druk krijg ik deze melding Wij bedanken u voor uw bestelling van een doseersysteem. dus hier is het goed gegaan..
Ik weet ook niet hoe het zit... Misschien kun je er hier één bestellen? Bestel een Gratis doseersysteem - Ideaal voor een perfecte was!
Als ik bestel springt hij weer terug op een leeg scherm dus weet niet of hij nou verzonden is, heb jij dat ook ts?
Ja, precies! Dat heb ik ook! Ik krijg dus niet te zien 'bedankt voor uw bestelling' ... Ik ga eens even op die andere site kijken.
Naaaaaaaaah,wat stom! Als ik de eerste doseersysteem kies, gebeurt er dus niks, maar als ik die voor de compacte bestel lukt het wel Naja, nu dus even afwachten of ik het ook daadwerkelijk thuisgestuurd krijg...
İk heb dit al een paar maanden geleden geprobeerd. Omdat ik dus ook geen doseersysteem heb, en het gewoon op gevoel erin gooi. (ik denk teveel) en heb al heel vaak geprobeerd zo een ding te bestellen maar of er gaat iets fout of erstaat bedank voor jet bestellen... Bla bla bla. Maar heb nu na maanden nog niks ontvangen
Oh lekker dan... ik wacht het wel even af dan... tot die tijd maar waspoeder op gevoel in de machine flikkeren
Ik zie net dat als je zo'n dingetje via de dash site besteld, dat je dan op dezelfde pagina uitkomt als bij de site van Ariel... Hmmm... Ik wacht het wel af.
O dat wist ik niet Minya! Zo vind ik het altijd zo vervelend dat er geen doseerbolletjes op de flessen vloeibare wasmiddel zitten. 9 van de 10 keer zijn ze eraf gejat.
Ik heb trouwens regelmatig bij een pak dash gehad dat er een doseerschepje bij in zat. Ik heb er dan ook wel een stel liggen hier.... Kun je ook niet gewoon voortaan goed op de verpakkingen letten of er misschien één bij in zit?
Een tijdje terug, had ik ook geen doseerschepje, en via de site lukte het ook niet.. Bellen werkt niet, want dan wordt je terugverwezen naar de website. Belachelijk overigens, want niet iedereen heeft internet. Maar goed. Na lang en vaak proberen, is het me uiteindelijk gelukt en had ik binnen 1 week het doseerschepje in huis.. Dus.. Blijven proberen..
Na 3x proberen geef ik het op, hoor. Hahaha. Ga me dan echtr super irriteren. Ik gebruik mijn eigen maatlepel wel... En anders heb je Ariel wastabletten. Dan doe je standaard 2 tabletten in je doseervak. 3 stuks bij zeer vuile was. Ruikt heerlijk, hmmmmm. Nu heb ik even Dash waspoeder. Dat doe ik gewoon op gevoel.
Echt waar? dat heb ik echt nog nooit bij een pak dash gehad. Ik doe altijd wat in een doseerbolletje...daar heb ik gelukkig 2 van, zie ze tegenwoordig ook bijna nooit meer op de wasmiddel zitten.
Wacht es ff. Ik denk dat ik een beetje in de war ben met al die waspoedermerken. Misschien was het dan toch Ariel waar weleens een doseerschepje bij in zit. Excuus!