Onze poeskes en hoe nu samen met beeb?

Discussion in 'Zwangerschap' started by puzzcat24, Mar 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik vraag me iets af
    Onze poeskes zijn overal in het huis
    En vind het erg gezellig!
    Maar nu bedacht ik me iets:
    De poeskes mogen niet gaan slapen bij de beeb!

Ik heb al zitten denken aan een hekje bij de trap,maar je kent poeskes
    Floep!Eroverheen!

Hmm...
    Een soort deur maken?
    Ik kan ook niet van de ketting dingen aan de deur doen dan proberen ze met de kop er tussen te gaan

Het is toch wat?
    ...

Onze Stippie bv gaat elk moment dat ze kan in de kinderwagen zitten!
    Elke keer dat ik de was doe in de baby kamer FLOEP in de wagen
    Vind ik zo erg al die haren...
    Voor mezelf maakt het niet uit begrijp me goed als je poeskes hebt zit je soms onder de haren
    Maar voor een beeb
    Nee vind ik toch niet goed!

Heeft er iemand een tip?

2. Peentje

Peentje Actief lid

Jan 29, 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Kan de deur van de babykamer niet dicht?
    Wij hebben ook een poes in huis maar die mag niet in de slaapkamers, dus ook niet in de babykamer

3. puzzcat24

Hmm...is dat niet te benauwd?
    Want de ramen gaan dan ook ja niet open om te luchten
    Tja wel als beeb beneden is

Pfftt wat denk je dan ineens aan dingen die anders zo van zelfsprekend zijn...

4. syboena

syboena Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    2,304
    0
    0
    wij zitten ook met dat probleem onze poezen maken zelf de dueren open
    dus van de baby kamer gaat straks de klink omhoog dat ze hem niet open kunnen maken :) dan kan de duer dicht en de poezen komen er niet bij in de buurt

5. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    gewoon lekker die deur dicht doen
    als je zon ketinkje goed stelt krijgen ze niet eens hun poot ertussen ;) hebben we zelf op de slaapkamer deur ook

6. puzzcat24

Ohh bedankt meiden!

Ik ben blij dat de deur gewoon dicht mag ;)
    Ik voel me nu weer wat zekerder!

:D

7. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    en als dat kettinkje erop zit kan je ook gewoon raam open en lekker luchten ;)

8. puzzcat24

Ohh netjes
    Ik hoef niet eens zo moeilijk te denken!
    Pfftt hihi

Maar hoe doen jullie dat dan met de kinderwagen?
    Wat stip gaat er steeds in liggen met al haar haren... :cry:
    Ik heb wel al een oplossing voor de box kleed,meerdere kopen en in een dekenkist voor de nacht

9. Peentje

Peentje Actief lid

Jan 29, 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Ik zou wel oppassen met een raam open doen in de babykamer ivm tocht. Het moet er tussen de 16 en 18 graden zijn. Niels slaapt nu nog bij ons op de kamer en hebben nu dus ook het raam dicht. Ventileren dus overdag.

10. puzzcat24

Zie dat is wat ik wou eerst,ook mijn beeb in onze slaapkamer
    Maar ook omdat ik echt NIET kan slapen met het raam dicht hebben we besloten om toch de beebke in zijn/haar slaapkamer te laten slapen
    Al vind ik het sneu want dan went het kindje toch niet echt goed?

11. Peentje

Peentje Actief lid

Jan 29, 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Leg eens opgeblazen ballonnen in de wagen en box et cals je baby er niet in ligt. Als de kat er dan in springt dat knallen ze kapot. Wed maar dat ze dat een volgende keer niet meer doen.

12. puzzcat24

Das een goeie!
    Ga ik dan echt proberen! ;)

13. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Ik heb nu een deurstopper onder de deur. Ik kan mijn meissie nu prima horen, en poes krijgt hem echt niet open. Veel te zwaar.

Wij hebben in het begin ballonnen in de box en de wagen gelegd. Was niet leuk voor poes (toen nog poezen) als ze er in sprong. Doet ze nu dus nog zelden. En mocht het gebeuren is het met de stofzuiger zo schoon hoor.

En ons meissie heeft de eerste zes maanden met open raam bij ons op de kamer gelegen hoor. Kunnen ze wel tegen, frisse lucht.

Maar puzz, misschien een vreemde vraag hoor, maar heb jij nu al een babykamer en wagen dan?

14. Peentje

Peentje Actief lid

Jan 29, 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Tsja je moet een keuze maken. Een niet uitgeruste moeder is ook niet wat je wil. Ik moest er ook aan wennen hoor maar ik moest de eerst dagen Niels om de 2 uur voeden en dan is het welprettig alsie naast je bed staat. Binnenkort gaat hij ook naar zn eigen kamertje.

15. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Er zijn zoveel oplossingen, veel al gegeven, maar het slimst is om gewoon de deur achter je dicht te doen of de katten helemaal niet meer naar boven te laten. En waarom dek je de wagen niet af/berg je hem niet op? Je moet nog 35 weken!
    Kattenharen in ledikant/wieg/wandelwagen zijn echt gevaarlijk!

16. puzzcat24

Ik heb een kamer waar ik kleine beeb wil laten slapen,geen meubels enz
    Maar wel een wagen die heb ik al een jaar geleden gekocht die vind ik zooo stoer!

@zogelukkig de wagen staat in de babykamer/waskamer en als ik savond nog even de was ophang dan schieten de poeskes ook in de kamer en moet ik stip gelijk al uit de wagen plukken hihi
    En ja vind het ook heel erg die haren...

17. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Toch afdekken dan of opbergen. Mijn katten komen voorlopig niet meer boven omdat ik ook niet altijd de babykamerdeur dicht wil hebben straks!

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    die is echt goed, moet ik onthouden!

19. jobijntje

jobijntje Actief lid

Nov 22, 2008
    146
    0
    0
    Noord-Brabant

@ Zogelukkig :Waarom zijn kattenharen gevaarlijk?

groetjes,
    Jo

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

We hebben ook 3 katten en die gaan ook graag in dat soort dingen liggen. Ik heb alles nu in de babykamer. Ik heb hem wel openstaan want gelukkig komen 2 van de 3 niet boven en tot nu toe gedraagt poes nummer 3 zich goed hahaha! maar anders gewoon deur dicht en af en toe even luchten als je denkt dat het een benauwde kamer word. Gewoon dan even goed in de gaten houden. Je kan anders misschien ook iets van plastic of iets op de kinderwagen leggen zodat de kat er niet inkan?
    Mocht onze kat op het matras willen liggen dan zit er plastic overheen en dat is niet erg dus

Share This Page