Uitnodiging maken......

Discussie in 'De lounge' gestart door loesje1982, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    Mijn man en ik zijn beide 30 jaar geworden dit jaar, en geven daarom een groot feest (gebruikelijk hier) samen.

maar nu is t dus tijd een uitnodiging te maken.....

iemand een idee? iets van 30 geworden of samen 60?
    het wordt een bbq maar dat hoeft er niet perse op...

2. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    helemaal niemand???

3. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik doe het altijd via word en dan zoek ik leuke plaatjes via internet. Ballon erbij en taart of iets dergelijks.
    Tekst is altijd lastiger ;) succes

4. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ja, die tekst 'nekt' me haha! ben steeds aan t googlen voor voorbeelden.......

5. topper12

topper12 Niet meer actief

Kun je niet iets met dingen die de afgelopen 30 jaar hip waren? Dus iets in de trant van: van lolobal, snorkels, speentjesketting, Aussies, tot pre-bejaardheid. Om te vieren dat we de afgelopen 30 jaar al deze trends hebben meegemaakt houden we op .... ons feestje.

Zoiets? Hmmmm zie wel dat ik ook niet zo goed ben in de tekst :( Ik zou je man vragen of hij geen surpriseparty wil organiseren dan hoef je ook niet na te denken over de tekst ;) haha

6. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik ben altijd heel saai kwa test, gewoon de datum, tijdstip enz. Maar dan maak ik het leuk qua lay out... :) en die surprise party is een goed idee:D

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Als je het digitaal doet via Evite (gratis) heb je al allerlei concepten. je kunt meteen zien wie er wel/niet komt. Mensen kunnen ook een berichtje toevoegen handig als ze bv met elkaar mee willen rijden.Appeltje eitje en anders zou ik eens in de foto's van toen duiken er zit vast een grappige bij.

Deel Deze Pagina