Hallo, Ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar een webshop (heel Nederland) of groothandel (omgeving Rotterdam) waar ik een beetje goedkoop en voor die prijs, goede kwaliteit inkopen kan doen van nagelproducten. Iemand suggesties? Ik weet BT-Nails en The Nailcompany, maar dat vind ik naar mijn mening wat dure (web)shops. Ik kwam zelf op de website www.sireens.nl terecht. Iemand hier bekend mee? Je mag me ook een pb sturen. Ik sta niet ingeschreven in de KvK. Alvast bedankt! Gr. van mij
Maar je hebt wel een opleiding gehad....? Denk namelijk dat weinig (geen) nagelstylisten je een webshop gaan doorgeven als je die niet hebt Ik zelf bestel alleen bij leveranciers die niet aan particulier verkopen sowieso(OPI bijv.)
Ik snap je reactie, dat was ik er vergeten bij te melden. Ik heb inderdaad een opleiding gevolgd. Ik ben nu aan het oefenen om de snelheid en netheid erin te krijgen. Uiteraard, mocht ik voor mezelf willen beginnen weet ik dat OPI het beste is om mee te werken, maar daar (voor zover ik weet) bestellen kan alleen als je ingeschreven staat bij kvk en dat ben ik nog niet. Ik wil eerst zien of dit het is voor mij, snap je. Ik ben alleenstaande moeder en vind het zonde van mijn geld om direct het duurste en beste aan te schaffen. Ik wil gewoon eerst met wat goedkoper oefenen. Maar er is zoveel! Heel marktplaats staat er ook vol mee, ik zie door de bomen het bos niet meer, vandaar dat ik het hier probeer te vragen. En ik begrijp ook dat misschien niet iedereen mij alle informatie wil toesturen of openbaar wil maken op deze website, vandaar dat ik zei dat je ook een pb mag sturen. Niet geschoten is altijd mis
Met welk merk heb je je opleiding gehad dan? Kun je daar het beste mee blijven oefenen ook..elk merk heeft zo zijn eigen werkwijze en verwerkings/uithardingstijd. Je kunt het beter eerst goed leren met het merk waarmee je het hebt geleerd, daarna kijken naar andere merken want dan heb je ook die verwerking snel onder de knie. Enne opi is echt niet het beste hoor, zijn veel meer merken die goed zijn!
met Young Nails, is niet slecht alleen ik ben niet echt een voorstander hiervan, maar goed ik heb ook nog niet alles geprobeerd hiervan, want is best prijzig.
OPI is wel een veel verkocht merk, maar het is niet zaligmakend en duur merk. Weet niet zo 1,2,3 waar, maar in Duitsland schijnt een; geode goothandel te zitten.
Dat valt wel mee, iets goedkopers zul je niet in die kwaliteit vinden.. En prijzig vind ik dus echt heel erg meevallen! Nou ja, succes iig want ik kan je toch niet helpen
Ik ben niet professioneel bezig en ik heb de basisspullen al, ik ben gewoon aan het orienteren, oefenen en kijken of ik het uberhaupt wel door wil zetten. Ik zoek op dit moment gewoon een (web)shop waar ik als particulier kan kopen zoals nailart enz.
Dat is waar! iig bedantk! En eigenlijk zijn Young Nails en OPI een beetje de enige 2 merken die ik ken om mee te werken. Ik kom net om de hoek kijken zal ik maar zeggen en misschien kennen jullie wel wat merken die net zo goed zijn ook qua prijsverhouding. Ik wil niet 1000den euros uitgeven en dan vervolgens erachter komen dat het financieel niet haalbaar is om voor mezelf te beginnen of dat ik er uiteindelijk helemaal niets aan vind om te doen.
Helaas is OPI de enige (of 1 van de weinige die naar een kvk nummer vraagt) Ik vind dat groothandels op zn minst naar een certificaat (kopie) moeten vragen. En het aller ergs vind ik dus die groothandels (ook waar ts een link van geeft) die zelfs een complete handleiding erbij doen. Maar achja... die klanten zonder cursus/opleiding komen er wel achter dat het niet zo gemakkelijk is als het lijkt. Uiteindelijk komen de kanten dáárvan weer bij ons terrecht met beschadigde nagels. Florence is niet duur en heeft ook een goede kwaliteit. Goedkoop wil niet altijd zeggen dat het goed is of fijn werkt. Sommige goedkopere merken worden bikkelhard! Er fijn dus om te vijlen *not* Of straks in September naar de beurs? En goed inslaan (begin maar vast met sparen haha!) Magnetic heeft dan ook altijd goede aanbiedingen!
Probeer ook niet te veel te kopen. Gewoon het belangrijkste en daarbij een paar glitters waarvan je verwacht dat deze voor veel mensen geschikt zullen zijn qua kleur. Hollywood Nails heeft altijd hele mooie glitters (ook niet goedkoop!) Maar die ik heb (ik geloof de french diamont white... of zoiets) loopt hier het beste! En die is ook écht prachtig! Wat ook een musthave is, vind ik, is de Supreme Finish van Magnetic... prachtige hoogglans (wel een uv-lamp nodig)
Ik zou dan niet teveel in 1x kopen hoor, gewoon rustig aan wat basisspul en dan eerst kijken wat je ervan vind en ermee door wilt gaan...
De basisspullen heb ik al die kreeg ik bij de opleiding, maar nail art en dat soort dingen heb ik (nog) niet. Ik zal nu inderdaad niet te veel aanschaffen, maar wat nail art om mee te oefenen is wel leuk. Maar dat is het hem nou juist...er zijn ZOVEEL plekken waar je het kan kopen, je zoekt je een ongeluk en de vraag is ook nog zijn al die webshops wel betrouwbaar?!