Uitnodiging naar park, zelf betalen

Discussie in 'De lounge' gestart door Suusjeuh, 16 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    nou dat werd voor ons dus gewoon de bbq,alleen al om het princiepe

2. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik zou er ook geen drama van maken inderdaad. Ik zou wel ietwat vreemd naar de uitnodiging hebben gekeken, maar zou vervolgens een appeltaart bakken en er verder maar een leuke dag van proberen te maken.

Maar bijzonder is het wel, uitgenodigd worden en alles zelf moeten betalen :p Organiseer dan iets wat voor jou financieel haalbaar is.

3. rums

rums Niet meer actief

Zij willen een feestje geven maar je moet wel zelf betalen... Tjah dat zou mij tegenstaan. Ik weet niet of ik zou gaan ook omdat je 300 km moet rijden

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zo zou ik het ook doen.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Ik denk dat het gevoel anders was geweest als van te voren met alle kinderen overlegd was van: "goh we willen dit doen met zn allen...wat vinden jullie ervan om allemaal een taart mee te brengen zodat we allemaal verschillende hebben en om de kosten voor pa en ma een beetje leuk te houden kan iedereen wellicht de eigen entree betalen..de bbq is bij pa en ma.

is al heel anders dan dit zo meegedeeld te krijgen..misschien had er dan ook overlegd kunnen worden over de locatie.

6. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Dan om te comprimeren zou ik wel vinden of/of.
    Niet een cadeau van 50 en dan nog al die kostenpost die erbij komt om nog de helft van het feest te moeten organiseren.

Kijk als er van te voren wat geld in was gezameld om dit hele feestje te regelen dan snap ik dat ook wel maar omdat zo in iemand z'n broekzak te schuiven vind ik echt 3x niks.

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Het kado is iets groots voor in huis ( Iets bruikbaars, niet voor de sier )
    De taart an sich is niet zo gek vind ik, zo hebben we idd een hoop verschillende taarten. Het park was wel medegedeeld, maar pas vandaag lazen we "Entree is 9 euro p/p" terwijl ik er toch echt vanuit ging dat als je uitgenodigd wordt, je idd niet zelf moet betalen.

Ik ben benieuwd waar ze vanavond mee komen....

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik bedenk me net dat ik door leeftijd kids wel herkenbaar ben ;) Dusseh, zussie, als er iemand meeleest hier... Dan weet je hoe ik erin sta ;)

9. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Tja, ik kan niet in jullie portemonnee kijken.

Wij geven per gezin 50-100euro voor een gezamelijk cadeau. De ene keer is het meer dan de andere keer.

Ik vind het een leuk idee om iedereen een taart mee te laten nemen, heeft iets weg van een Amerikaanse picknick oid.

Het park had ik denk ik anders gedaan, als groep krijg je vaak korting en daar kan je nu geen gebruik van maken.

De afstand, tja, dat is iets waar ik niet naar zou kijken aangezien je dat altijd zal hebben als je niet dicht bij elkaar woont.
    Familie is belangrijk voor mij dus zou geen probleem hebben met de afstand. Gebeurt niet elke dag :).

Deel Deze Pagina