ik ben zooooo boos op die dokters !!!

Discussion in 'De lounge' started by esmee1808, Oct 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. esmee1808

esmee1808 Actief lid

Aug 13, 2010
    458
    0
    16
    Belde ik net voor een afspraak om eindelijk me spiraal te kunnen plaatsen zit het zoals altijd weer helemaal vol en krijg ik als antwoord bel volgende maand maar terug.

Vorige maand ging het ook al niet door omdat er geen plek was en nu weer niet. wat is dat voor een huisartsenpraktijk !!!

Probleem is dat ik nooit weet wanneer ik ongesteld word kan 4 weken duren maar ook 7 weken duren ofzo

Ik heb zoveel last van mijn menstruatie dat ik het niet zie zitten om weer 4 weken tot 7 weken moet wachten

oooh wat ben ik woest :x:x:x:x:x:x:x:x

2. Desert

Desert Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    3,216
    0
    0
    Na dat vind ik echt raar hoor, ooh wacht maar effe een maandje...pff

Heb je geen gynaecoloog die m kan zetten?

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jee wat absurd zeg! Kan je m niet bij de gyn laten zetten?
    Mag de eerste 3dgn van je cyclus. Maar volgens mij ook tussendoor alleen ben je dan niet gelijk beschermd.

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Wou net zeggen kan de Gyn het niet doen. Hier ook door de gyn laten doen. Kon zo zelf het ziekenhuis bellen en afspraak maken. Doen ze vaak nog tussendoor.

5. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Balen he!

Ik zit ook bij een huisartsenpraktijk die nooit plek heeft en dan zegt dat je maar voor de volgende dag alvast een afspraak moet maken (zo komt niemand er dus nooit tussen he...) en er vaak alleen nog maar plaats is voor spoedplekken.

Ik zou vragen of het niet mogelijk is dit ergens anders te laten doen en of dat er alvast een afspraak gemaakt kan worden voor volgende maand en gewoon duidelijk uitlegt aan de assistente dat je niet wet wanneer je menstruatie is en die onregelmatig is.

Verder is iets wat je ook kunt doen voortaan gewoon niet zeggen waarvoor je de afspraak wilt tegen de assistente want die wuifelen je nogal snel weg met het gaat wel over of neem een asperientje ofzo (hebben zei voor huisarts geleerd?dacht het niet ze nemen alleen maar de telefoon aan en doen wat kleine tests die je zelf ook nog zou kunnen doen,tenminste die assistentes die ik heb)

6. Vash

Vash Bekend lid

Nov 24, 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zou het niet bij de gyn laten doen. Of iig kijken of je ervoor verzekerd bent. Ik heb het de eerste keer bij de ha laten doen, dan betaal je niets (dubbel consult) Bij de gyn krijg je ineens een enorme rekening (als je alleen basis verzekering hebt). En mijn ha deed het net zo goed.

Los daarvan, balen!

7. esmee1808

esmee1808 Actief lid

Aug 13, 2010
    458
    0
    16
    zal wel eens het ziekenhuis bellen

8. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Ik had mijn spiraal ook bij de gy
    n laten zetten, alleen 23 euro eigen risico moest ik betalen. Wel heeft de ha het recept voor de spiraal afgegeven die ik moest ophalen bij de apotheek.

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    bij de huisarts betaal je niets bij de gyn kost het je eigen risico en anders 160 euro schrok ik ook van want was me niets verteld

10. esmee1808

esmee1808 Actief lid

Aug 13, 2010
    458
    0
    16
    gyneagoloog zegt dat ik het met de huisarts moet regelen :S

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Echt waar!? wat erg zeg.

Belachelijk dat je niet terecht kan. Anders vragen of als er iemand afzegt of jij dan kan komen.Kan best dat iemand toch afbelt

12. esmee1808

esmee1808 Actief lid

Aug 13, 2010
    458
    0
    16
    ja maar de afspraken hier zijn maar 10 minuten en plaatsen kost 20 minuten zeggen ze dus moeten er al 2 na elkaar afvallen

13. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,254
    0
    0
    Ik heb het meteen als vervolg op mn 2 ling zwangerschap laten doen bij de gyn. Ik heb alleen de spiraal zelf moeten betalen( uiteindelijk weer terug gekregen van zorgverzkering) maar voor het plaatsen niks betaald..

Hier zei juist de ha dat ik het bij de gyn moest doen( maar misschien omdat ik al bij de gyn liep)

Balen zeg... Zou gewoon nog een keer. Bellen is toch te gek voor woorden dat je niet terrecht kan..

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

oke dat word lastig idd.
    Zal toch even gyn bellen en vragen over die eigen risico

15. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    En een andere dag? Spiraal kun je op ieder moment laten zetten.
    Wel raar dat de gyn t niet wil doen, hij zit er zo in..
    Zou de ha nog eens bellen en het eerste gaatje dar ze hebben een.afspraak maken.
    Succes meid.

16. esmee1808

esmee1808 Actief lid

Aug 13, 2010
    458
    0
    16
    Vriend heeft ook al gebeld maar ze blijven bij hun punt dat er echt geen plek is en dat ik gewoon moet wachten tot volgende maand. Dan moet ik maar weer bellen en dan zal er wel tijd zijn Yeah right er is al 3 maanden geen plek

17. kikker2

kikker2 Bekend lid

Jun 8, 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    De spiraal hoeft niet tijdens de menstruatie geplaatst te worden, is alleen makkelijker voor de arts om hem dan te plaatsen. (zei mijn gyneacoloog) Bij mij lukte het niet bij de huisarts en die stuurde mij toen door. Volgens hem was het juist beter om het niet tijdens menstruatie te doen.

18. Yelice

Yelice Niet meer actief

Nou ja zeg me mond valt toch wel even op hoor! wat BELACHELIJK!! maare is de Nuva ring niks voor je anders tijdelijk tot er wel plaats is bij je arts?

19. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    haha of te wel als je half dood ga bij die dokter zegge gewoon
    helaas geen tijd kom volgende maand maar is terug

wat belagelijk zeg...
    nou ik zou nog een keer bellen en zeggen ok dan rooster je me nu maar alvast in voor volgende maand!
    de dokters van tegenwoordig....
    als word maar met die achterlijke secetaresses afgehandelt
    (sorry voor de mensen die ut zijn) maar heb hier ook zo leuk acefietje gehad met zo`n doos

20. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wanneer ben je ongesteld geworden dan? Kan het morgen of overmorgen ook niet?

Share This Page