Zo ontevreden over Pampers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door limmeke, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Ik word er niet goed van.. gebruikte altijd pampers babydry naar volle tevredenheid.. maar de laatste paar maanden vind ik ze zo vreselijk
    Na 1 flinke plas hangt de luier op de knieen, al andere maat geprobeerd, maar van hetzelfde.. 's morgens poept mijn jongste als ze wakker word.. omdat de pampers niet aansluiten bij de benen dan meer zit alles vol poep. Als de luier wat zwaarder word dan hangt die echt als een vod aan hun lijfje.. welke maat ik ook probeer (ze hebben 4 en 4+, wat helemaal bij hun gewicht en lichaamsbouw zou moeten)
    Ook laten die klittenbandstrips steeds vaker los van de achterkant dus strip lekker vast op klittenband maar niet meer op achterkant luier. lekker handig.. niet dus.
    Zijn ze soms weer veranderd.. of heb ik gewoon een verkeerde batch gekocht?
    Ben in elk geval met de laatste bezig en dan stap ik over op kruidvat.. die blijven goed op de beentjes zitten, hangen niet op de knieen als ze plassen..
    Heb pampers ook gemaild, maar ben benieuwd dus of anderen dit ook ervaren

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    pamper op knieen heb ik nou nog nooit gehad! loslatende strip, 1x toen ik er te hard aan trok in het zwembad. was blij dat ik er nog een extra mee had ;)

ik gebruik trouwens ook maat 4, baby dry.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ze zijn wel veranderd volgens mij, bij mij zijn ze ook al een paar keer doorgelekt..

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik heb er geen problemen mee..

5. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Ik gebruik simply dry.. Koop ik in duitsland. Hier heb ik nergens last van.

6. Purk

Purk Niet meer actief

Nee geen problemen en zeker niet doorlekken. pampers zijn hier de enige waarbij hij juist niet doorlekt (hij is nogal lang en smal) Kan mss best een foute batch zijn ja

7. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik ben ook ontevreden over Pampers. Bij mijn oudste was ik al snel overgestapt naar die van de KV, nu ook weer, hij lekt steeds weer door ze heen door de spuitluiers, met die van KV heb ik er nauwelijks last van omdat ze goed aansluiten bij de dijen.

8. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    1 tip Kruitvat luiers!!!

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    die werken hier helemaal voor geen meter!

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier ook geen kv luiers, veel te breed.

11. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Stel dat ze wel werken scheelt het aardig wat centen ;)

12. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Probeer anders eens die van de Aldi. Ze lijken heel erg op Pampers. Zijn smal, dun en ze absorberen flink wat! Ik gebruikte eerst ook altijd Pampers, maar sinds ik die van de Aldi had geprobeerd ben ik om! En dat het ook nog eens flink in kosten scheelt is dan ook weer mooi mee genomen! ;)

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden,

Ik heb hier een ruiltopic over geopend zodat we pampers kunnen testen zonder gelijk pakken aan te schaffen. Misschien een idee om daar te kijken?

14. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    1 en al lof over pampers!

Pampers zijn voor mij en mijn dochter de "perfect" match!

15. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Mee eens!

Pampers = rommel, stinken na zelfs een klein plasje en lekken
    KV = idem
    Lidl = idem

Voor mij nooit meer anders dan Aldi :)

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hier nog steeds Kruidvat.

De eerste maanden pampers gebruikt, maar wilde na een poosje toch eens kruidvat proberen, omdat ik daar goeie verhalen over hoorde. (en ja, de prijs is een stuk beter!) Ik was gelijk om.

Voor 3 weken terug gingen we op vakantie en had manlief pampers gehaald omdat hij niet meer bij de kruidvat kwam. We hebben daar ook nog een nieuw pak pampers gekocht (babydry).
    Ik vind ze heel watterig worden als er plas in zit en het worden dikke proppen. Ook voelden zijn rompers vaak 's ochtends wat klammig aan.

Toen we thuis kwamen hebben we meteen weer kruidvat gekocht. We hebben zelfs nog wat pampers over (stuk of 10) maar die liggen er voor nood bij...

Aldi wil ik weleens een pak van proberen, maar als hij op pampers lijkt (qua watterig en propluier) dan blijf ik nog steeds bij kruidvat!

17. marilouise

marilouise Niet meer actief

we hebben een tijdlang kruidvat luiers gebruikt maar we kregen het vermoeden dat zoonlief hier uitslag van kreeg dus weer terug naar de pampers gegaan en dat gaat perfect nu wel moet ik zeggen dat ik voor overdag over ben gegaan op active fit hij is altijd zo druk bezig en deze blijven dus betr zitten en zijn minders nel vol wij hebben een meneertje grote dorst zeg maar

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hier lekten de baby dry bij mijn zoontje elke keer wel snachts, maar bij mijn dochter juist niet.. ik gebruik nu aldi luiers bij mijn zoontje, maar volgens mij heeft hij nu allergie door die luiers.

19. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ohhh die strip.. dat heb ik een keer bij 10 luiers in 1 verpakking gehad, dacht dat ik gek werd.. en ik trok niet eens hard.

was voor mij ook de laatste pampersverpakking dus ging toen 100% over naar kruidvat

20. romygizmo

romygizmo Actief lid

19 feb 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nooit problemen gehad met pampers, dus wij blijven de pampers trouw!

Deel Deze Pagina