Uitnodiging verjaardag!

Discussie in 'De lounge' gestart door BuffySummers, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wanneer versturen jullie uitnodigingen voor je verjaardag of die van je man of kind(eren)?
    Ik weet eigenlijk niet zo goed hoever van te voren ik dat het beste kan doen. De reden is dat bij mij mensen heel vaak afzeggen op het laatste moment.
    En doordat mijn ex (toen mijn vriendje) met mijn 18e een surpriseparty had georganiseerd maar er uiteindelijk niemand kwam:( ben ik daar sindsdien heel bang voor...De enige die er waren waren mijn vriend, mn best vriend en een hele goede vriendin die mij de hele dag bezig had gehouden. Ik was die avond dus echt in tranen...
    Maar ik ben hier dus ook bang voor bij mijn zoontje, ik heb het de jaren erna ook wel eens gehad dat veel mensen niet konden.

Nu wil het dat ik met het paasweekend jarig ben, 1e paasdag dus ik wil het al de dag ervoor vieren (op zaterdag is dat). Wanneer zouden jullie dan de mensen mailen/bellen om uit te nodigen?
    Mijn zoontje is in mei jarig en ook al snapt hij het nog niet ook bij hem ben ik zoooo bang dat er veel mensen af gaan zeggen.
    Mijn schoonm zit dan in de nacht en die zei al nouuuu ik ga daar écht geen vrij voor vragen hoor!!:x:( Dus ik kom dan gewoon s middags als ik uitgeslapen ben...(ik ben denk ik verwend dat mijn opa's en oma's er altijd de hele dag waren).

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Oh jee meid, ik kan me voorstellen dat zoiets erin hakt zeg!! :(

off topic, mijn zoon wordt 1e paasdag 1. :D

Ik heb drie weken geleden de uitnodigingen gestuurd. Nu zou ik voor mijn eigen verjaardag geen uitnodigingen meer sturen maar zeker voor een kinderverjaardag kan dat prima, ik zou een week of 4 van tevoren doen, dan hebben mensen de tijd om het in te plannen. Voor je eigen verjaardag zou ik degenen die je wilt uitnodigen even bellen en aangeven dat je het graag voor een bepaalde datum wilt weten of ze komen.

3. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik heb het nu al gemeld bij familie en vrienden. Iedereen is zo druk tegenwoordig.. en als ik het dan te laat vraag kan niemand meer. Dus ik zou het gewoon al vragen en dan met de nadruk dat je er dan rekening mee houdt.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @fairy tale hihi wat leuk! Mooie datum he:D ik ken erg veel mensen die op die dag jarig zijn.
    Nee voor mezelf doe ik meestal even bellen of een mail naar iedereen of dubbel haha voor de zekerheid.

@sabse ja dat heb ik dus ook iedereen is maar druk,druk dus wil er echt op tijd mee zijn. Maar het leek me zo overdreven omdat nu al te doen,maar niet dus.

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Nee hoor, dan weet je (bijna) zeker dat mensen nog een lege agenda hebben, is juist handig. :D

6. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Nee zeker niet. Ik was er vroeg bij :p maar ik ken ze en als ik het weer wat later meld is bij iedereen de agenda al vol ;) Dus gewoon lekker nu alvast uitnodigen!

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja dat ken ik;)

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    :( eerste afzegging is al binnen...had het wel verwacht aangezien het in het paasweekend is...veel mensen gaan dan een lang weekend weg

9. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Jammer! Hopelijk krijg je verder weinig afzeggingen.

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik verstuur de uitnodigengen 4 weken van te voren altijd hihi

wat naar dat ze steeds afbellen of niet komen opdagen
    ik hoop dat jullie een top verjaardag krijgen

11. Bri

Bri Niet meer actief

Ik nodig mensen meestal pas lastminute uit (één week of nog korter van tevoren). Dan kunnen sommige niet, nou ja, so be it. Ik ben gewoon niet zo'n enorme regelaar en planner, en het wordt toch wel gezellig.

Op mijn eigen verjaardag weet ik altijd al dat er weinig mensen kunnen. Dat is nl op 5 december....
    Dan vieren we het met een klein groepje, waarvan ik weet dat ze verder geen sinterklaas vieren (laatste paar jaar met schoonouders en wat vrienden-zonder-kinderen).

12. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Toevallig ben ik ook op eerste paasdag jarig en heb de familie,vrienden etc afgelopen maandag via een mail/smsje uitgenodigd.
    Doordat het dat weekend pasen is en ik nog 2 verjaardagen in mijn familie heb vier ik mijn verjaardag nu op 1 mei.

Hetzelfde probleem heb ik ook met mijn mans verjaardag.
    Vieren wij ook nooit op de dag zelf,31 december.
    Heb geen zin om ieder jaar met een bomvol huis te zitten met oudjaarsavond:)

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dank jullie wel:)

Ik hoef het ook niet perse op mijn eigen dag te vieren hoor, meestal vier ik het ervoor of erna als het niet in het weekend valt. Vorig jaar helemaal niet gevierd omdat we in een verhuizing zaten.
    Maar het blijft gewoon vervelend dat mensen altijd afzeggen, ook bij mijn vriend, terwijl wij wel altijd naar verjardagen van anderen gaan.

14. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ik kan daar ook zo van balen.
    Ik nodig mensen 2-3 weken van te voren uit. Als ik teveel afzegging heb kijk ik of ik het kan verplaatsen en anders is het maar een klein clubje. Ik probeer het dan positief te bekijken dat de mensen die wel komen, wel de moeite nemen.

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja dat doe ik nu dus ook. Ik kan er ook gewoon van balen omdat je dan al heel erg van te voren alles aan t regelen bent.
    Daarbij komt dat ik 2 jaar geleden ofzo ook mijn verjaardag iets van 3x verzet heb omdat verschillende mensen niet konden. Toen heb ik een keus gemaakt dat de mensen waar ik het meest mee had konden komen ander blijf je bezig.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Maar bij mijn zoontje vind ik het dan wel weer moeilijker. Daar heb ik nog niemand voor uitgenodigd, maar ik ben wel bang dat dan ook weer veel mensen niet kunnen en dat zou ik zo sneu vinden..:) (ook al snapt hij er nog niet zo heel veel van)

17. Sensea

Sensea Niet meer actief

mijn zoon is net voor pasen jarig en ik heb de uitnodigingen gister verstuurd. zo hebben ze geen excuus om niet te komen. bijna een maand de tijd om er rekening mee te houden lijkt me genoeg. verzetten doe ik niet aan. ik ga me niet aanpassen aan anderen. het is zijn verjaardag, ik pas me ook aan aan de verjaardagen van andermans kinderen.

18. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ik begrijp je wel, maar eigenlijk verschilt het niet als met jouw verjaardag toch?
    Dit jaar komen er ook niet veel mensen op mijn dochters verjaardag. mijn ouders en mijn zus + gezin zijn op vakantie... Wij hebben nu besloten om op haar verjaardag ergens heen te gaan. Naar de efteling of plosaland of zo. Als zij maar een leuke dag heeft ;).

19. mugje

mugje Actief lid

28 jul 2010
    379
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd kinderverjaardagen hoor je rekening mee te houden, das ook mijn mening.
    Voor de kids vieren we het groot maar voor onszelf komen altijd alleen ouders en schoonouders,broers en zussen. Hier doen de meeste dat anders blijf je verjaardagen aflopen. Vind dat ideaal!

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja kids vind ik ook anders, maar goed mijn schoonmoeder riep nu al dat ze 'daar echt geen vrij voor gaat nemen'. Ze weet een jaar van te voren al dat hij die datum jarig is;)

@koekeloerie oke ja dat is dan wel jammer dat zij op vakantie zijn dan. Wij gaan die dag niet weg ofzo we blijven gewoon lekker thuis en wie er komt, komt er:)
    Als wij en mijn ouders er maar zijn;)

Deel Deze Pagina