uitnodiging voor eerste verjaardag -- ideen gevraagd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sassie25, 19 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hoi Dames,

onze kleine vent is over 3maandjes alweer 1 jaar :):) Het gaat veel te snel overigens maar nu wil ik iedereen graag een uitnodiging sturen om Tycho zijn eerste verjaardag gezellig te vieren :)

Maar geen idee wat voor kaartjes... Ik wil niet zomaar een winkel inlopen, wat staandaard kaartjes halen en die invullen en op de bus doen maar ik ben ook niet zo iemand die heel erg handig is met bewerken en dingen kan doen met fotoprogramma's op de computer enz. Misschien is er een leuke site waar je makkelijk zelf dingen kunt ontwerpen en uitprinten?

En verder had ik in gedachten om voor Tycho dingen te vragen voor buiten, in bad en houten speelgoed. Maar hoe zet je dat dan weer op een kaartje?

xxx

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik vertel de mensen die op de verjaardag van mijn dochter komen gewoon wat ze graag zou willen hebben. Dat kan ook omdat we het rustig houden.. niet teveel gedoe op zo'n 1e verjaardag.

Ik maak uitnodigingen op Poobies (geboortekaartjes, trouwkaarten, verjaardagen allemaal gedaan). Ik ben ze nu ook alweer aan het bestellen voor mijn dochtertje (mei)

3. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    ik heb de uitnodigingen zelf gemaakt, met de computer op de voorkant Hoera Joy word 1 jaar er bij en dan de binnenkant de tekst.
    toen heb ik dit alles op leuk gekleurd papier geprint en daar bij heb ik nog foame stikkers gekocht bij de hema en die er bij geplakt.
    ik was er erg trots op ze waren heel leuk geworden.
    als tekst had ik:

Het is een jaar geleden dat ik werd geboren,
    en nu laat ik weer wat van mij horen
    ik geef een feestje op (datum)
    van tijd tot tijd
    als je taart wilt komen eten,
    laat het dan papa of mama weten

als kado heb ik niets op de kaart gezet.
    dat vond ik niet nodig. als ze vroegen wat ze wou hebben dan zei ik dat ze graag spulletjes wilt hebben die goed zijn voor de ontwikkeling. dat vind ik namelijk erg belangrijk.

hier een foto van de voorkant er bij

4. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Ik lees mee :)

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hoi Sherly,

erg leuke kaart geworden zeg!! Heb je de tekst gewoon met word ofsow gemaakt en dan ook op de binnenzijde van de kaart geprint? Hoe zou ik dat dan moeten doen?

Dat verjse vind ik wel erg leuk !!

Tycho is op vrijdag jarig en wilde opa en oma en overgootopa en oma de hele dga laten komen en dan onze vrienden die werken gewoon na hun werk en dan maak ik een pan soep en stokbrood enz. Maar zou ik dan 2versies maken?

xxx

6. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    onze Joy was op zondag jarig dus dat was makkelijk. ik heb iedereen op de dag zelf laten komen en dan van 11.30 tot 17.00 dat vond ik voor haar lang genoeg en zo heeft ze iedereen kunnen zien en ook nog eens een slaapje tussendoor gedaan.

en als ik het in 2 keer zou doen zou ik alleen de tijd aan passen dus wel 2 kaartjes maken.

ik heb mijn tekst in word gemaakt. als je een beetje weet hoe je een tekst moet maken in word kun je deze schrijven en dan in een mooie opmaak zetten hoe jij het wilt.
    mijn kaartjes waren een half a4tje dus ik kon 2 uitnodigingen maken op 1 a4tje.
    ik heb nog wel even moetten zoekken naar de juiste print verhoudingen maar het is gelukt. ik denk dat ik er 2 heb moeten weg gooien omdat het niet netjes in het midden stond.

hier een foto van de binnen kant

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    nog meer ideen?

xxx

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Toevallig zijn onze uitnodigingen afgelopen week binnen gekomen.
    Heb ze via de foto software van aldi gemaakt en was voor 20 uitnodigingen 9.95 euro kwijt.

Ze zijn als ansicht kaart gemaakt , zodat ik de achter kant zelf kan schrijven. Vind ik een stuk leuker en persoonlijker.

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb ze bij www.fotokaarten.nl gemaakt.
    Met 4 foto's erop (0 mnd, 3 mnd, 6 mnd en 9 mnd)
    Erg geslaagd, heb er veel complimentjes over gekregen!

Deel Deze Pagina