oh nog een vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door MeisjeA19, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeisjeA19

MeisjeA19 Actief lid

22 feb 2010
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    het lijkt mij heel erg leuk om dit jaar zwarte piet te spelen, weet iemand waar je je voor kan 'aanmelden' ?

2. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    zwarte piet waar??? bij de grote optocht op tv? die zijn allemaal al geregeld denk ik..

3. Ik denk dat je voor dit jaar al te laat bent.. Ja misschien op scholen en wijkverenigingen enzo. Maar voor de grote intochten her en der in het land, ben je al telaat..

4. MeisjeA19

MeisjeA19 Actief lid

22 feb 2010
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha nee dat bedoel ik niet
    bedoel gewoon op scholen/kinderdagverblijven of wat dan ook! :)

5. MissT

MissT Niet meer actief

Hier staat zoiets meestal in de krant :)

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dan zou ik er gewoon eens heenbellen en voorleggen. Misschien willen ze je wel 'hebben'.

7. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    Vaak huren ze in. Ik ken iemand die zich elk jaar verhuurd. Ze zijn een groepje van 2 pieten en 1 Sint en kosten 75 per uur. Zij verkopen zich via mp, mond op mond en advertentie in stadsblad. Maar een goed pietenpak aanschaffen is ook niet goedkoop

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb ook weleens voor zwartepiet gespeeld toen ik een jaar of 19 was, in het centrum van Deventer. Dit was tijdens mijn opleiding SPW. Wij als klas mochten hier aan deelnemen. Vond het echt geweldig om te doen. Lekker gek doen, en niemand die weet wie je bent.

Ik moest alleen 's avonds weer terug met de trein naar huis, en kwam er later pas achter dat ik nog allemaal zwarte vegen in mijn gezicht had. :)

9. Ik ben ook ooit eens zwarte piet geweest. Toen voor de wijkvereniging hier. Was ik ook een jaar of 19.
    DAt was echt geweldig. Die kleintjes die helemaal tegen je op kijken.

Alleen de grotere groep was wat minder, die gingen terug gooien met pepernoten..

Deel Deze Pagina