Ineens rolt hij om!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tinkerbel, 14 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    En toen na een hele lange tijd oefenen vanuit zijn kant rolde hij zich van het weekend ineens zomaar om!
    Nu heb ik z'n speelkleed neegelegd en nu rolt hij steeds vrolijk van links naar rechts! Zo leuk.

Nu heeft meneer ook bedacht dat kruipen hem ook wel leuk lijkt, alleen dat lukt natuurlijk nog niet, maar dan word hij toch een partij boos! (ha ha)

Wilde ik gewoon even delen ;)

Gr, Tinkerbel

2. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hai Tinkerbel,leuk is dat he!
    Morris begint er hier ook mee!
    Groetjes Linda

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wat leuk! alyssa is gisteren voor het eerst op haar buik gerold en vanmorgen weer. helaas was ik er allerbei de keren niet bij. vorige maand was alyssa ook heel druk aan het oefenen, toen in de vakantie had ze geen zin meer om te oefenen en nu ineens kan ze het. alleen dr armpje legt ze nog net goed, dus die moeten we dan ff goed leggen.

liefs doris

4. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Leuk hé!

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zo, dan wil hij wel errug snel zeg!
    Denk dat mama blij is dat het kruipen nog niet lukt! hihihi

Kleine Thomas:
    Tot een jaar mag je baby zijn hoor ;)

6. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ja, wij zeggen ook steeds: man doe toch rustig aan! Het hoeft toch niet allemaal in 1 keer.

Maar ja, meneer vind van wel. (ha ha)

Gr, Tinkerbel

7. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Dewi kan ook perfect naar haar buik rollen al vanaf dat ze 4 maanden is.....maar TERUG is het probleem! pffff t wordt zo langzamerhand echt irritant hoor hahaha. Je draait haar terug en binnen 2 seconden (!) ligt ze weer op haar buik, en ze vindt t niet eens leuk! Paniek alom! Dan denk ik 'blijf dan op je rug!' hahaha.
    Nou ja ze moet t toch leren daarom laat ik haar vaak wel worstelen..maar t lukt haar gewoon niet :(

8. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Leuk Tinkerbel! Dat zijn de eerste dingetjes, en het wordt de komende maanden alleen nog maar leuker! Enjoy it, en schrijf alles op, da's zooooow leuk voor later! :D

9. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Het probleem is nu alleen dat hij het ook in zijn slaap doet, en dan word hij huilend wakker omdat hij zichtzelf nog niet van buik naar rug kan krijgen.

Dus op die manier ben ik nog een paar keer in de nacht op helaas.

Tips? (vast niet) ha ha

Tinkerbel

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva rolde ook met 4 maanden om en ook in bed, maar ze wilde helemaal niet op haar buik slapen! 's Avonds ging het gelukkig wat beter en rolde ze niet zo vaak om, want ze viel vaak aan de borst in slaap. Met 6 maanden had ze door dat op haar buik slapen eigenlijk wel lekker was. Probleem opgelost!
    Verder geen tips dus, ik heb haar telkens maar weer teruggedraaid.... soms sliep ze overdag helemaal niet omdat ze maar aan het draaien bleef ;).

Eva kon trouwens vrijwel meteen ook weer van buik naar rug draaien, maar deed en doet dat eigenlijk haast nooit. Ze wilde graag op haar buik liggen, maar ook slapen, en dat ging niet samen. Vanaf dat ze 4 maanden is ligt ze vrijwel alleen maar op haar buik. Ze ligt niet zo graag op haar rug.

11. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Dewi kan nog steeds niet terug rollen :( hoe lang duurt t voordat ze dat leren? Dit is echt irritant hoor pfff....Ze is compleet overstuur en in paniek als ze op haar buik ligt en ze ligt dan zo zoals parachutisten liggen als ze uit t vliegtuig springen hahaha met de benen omhoog en haar armen naar achteren en ook omhoog...Helemaal overstuur..gekke meid ;)

Deel Deze Pagina