Jeej! Ook wij hebben nu de uitnodigingen klaar! Foto's staan natuurlijk op de voorkant en de tekst staat op de achterkant links. Aan de rechter kant komt het adres erop te staan waar we het vieren (bij mn pa thuis) En dan de envelop in met het adres erop naar de mensen toe Dit is zo'n Enkel Kaartje, die zijn wat goedkoper aangezien we er 30 moeten bestellen
Leuk zeg! ook deze erg leuk. Hoe en waar maak je zoiets? Ik ben aan het googelen geweest maar vind niet wat ik zoek. Je kan wel uitnodigingen maken maar dan is het zo simpel, zo weinig keus.
@ Luna: Dankje Ben ook zeer trots op ons mooie prinsje. Ik noem hem wel eens: Prins op de Witte Romper haha ipv prins op het witte paard
wow mooi hoor meiden ik heb ze inmiddels op vistaprint besteld. Ik heb ze nog niet binnen maar ben nu al ontevreden. Eerst zie je de prijs en daarna pas hoeveel verzendkosten (en die vind ik echt heel hoog) maar goed, heb ik het besteld, krijg ik een week later nog een factuur dat er nog 15 euro importkosten bij komt. Ik vind het echt belachelijk, bestel hier nooit meer iets...
rechts Bekijk bijlage 72036 Tekst... 21 november is de dag dat ik met taart smijten mag blijf je graag schoon kom dan niet in de buurt van mijn versierde troon Doe je dat toch... dan smijt ik je als nog !! Vier deze dag met mij mee !! Van 15.00 tot 20.00 Eet je ook een hapje mee? Kusje Elle