Hoi, Ik zit met een klein dilemma. Iemand heeft per ongeluk mijn nummer (mobiel) gebeld en een bericht achter gelaten op de voicemail. Aangezien ik die niet heb ingesproken weet ze niet dat ze een verkeerd nummer heeft gebeld. Het berichtje is redelijk belangrijk (ziekenhuis uitslagen mbt kankeronderzoek die ze had gekregen en wilde doorgeven aan iemand) dus ik dacht ik stuur even een sms terug dat het een verkeerd nummer is. Maar ze belde van een vast nummer... zouden jullie terugbellen om aan te geven dat ze op een verkeerd nummer heeft ingesproken? Groet Rosa
jazeker. omdat het om zoiets belangrijks gaat wel ja! Als het om "wat eten we vanavond" zou gaan, zou ik het niet doen.
Omdat het toch wel belangrijk is voor deze mensen, zou ik ze wel ff terug bellen. Zou het ook erg waarderen als iemand mij zou bellen hiervoor.
Ja natuurlijk! Het is belangrijk. Als het mij overkwam, zou ik ook willen dat ik even teruggebeld werd, dat het verkeerd is.
Ja hoor, zou ik wel doen. Bij mij hebben ze een keer een afsprakenkaartje van een fysiotherapeut in de bus gegooid. Is wel iets heel anders, maar er stond een datum op en tijdstip, dus toen heb ik die fysio wel even gebeld. En die vond dat erg fijn.
Dit lijkt me geen dilemma; lijkt me niet meer dan logisch dat je even terug belt en doorgeeft dat ze de verkeerde persoon hebben gebeld. Degene die op die uitslagen zit te wachten zit waarschijnlijk enorm in spanning, want het is nogal niet wat als je zulke uitslagen krijgt! Ik zie hier dus totaal geen dilemma in, maar ik zou direct terugbellen!
Heb idd gebeld, het was overigens niet het ziekenhuis die mij belde oid maar een prive persoon die iemand anders van de familie belde om te laten weten wat voor uitslag ze gehad had.
aha okay, toch fijn dat je even gebeld hebt.. ik moet toch eens wat vaker de laatste pagina lezen voor mijn reactie