Sinds drie dagen is mijn kleine meid volledig uit haar doen. Ik ken haar zo ook helemaal niet. Normaal gesproken is het een goedlachs en vrolijk meisje, wat goed slaapt en actief is. Nu is mijn engel veranderd in een BENGEL... . Zodra ze wakker is 'sochtends (en dat is nu heeeeeeel erg vroeg, om vijf uur) dan begint het gedonder. Ze huilt en is chagarijnig. Zo gaat het de hele dag door, niets willen en niets is goed. Ze eet goed en slaapt ook redelijk, maar voor de rest....... Herkennen jullie dit? Het sprongetje is toch met 11 maanden?
Nou hier nog eentje hoor gisteren ging het nog wel maar vanmorgen ze werd wakker en was redelijk vrolijk maar daarna niet normaal niets is goed. Wil niet spelen en is alles zat na 5 minuten. Ze is niet echt aan het huilen maar gewoon jengelen en dan stiekem naar je kijken of je reageerd. Denk wel dat het een sprongetje is maar ik dacht dat we die net hadden gehad want 2 weken geleden at ze slecht enzo maar misschien was dat een voorproefje...
Denk idd dat dat een voorproefje is geweest.... Zal wel weer overgaan, maar soms word ik zo moe van d'r....
Ja dat heb ik ook heb gisterenavond moeten werken tot 23 uur maar had overwerk tot vannacht 2 uur dus lag laat in mijn bedje. Maar mijn mannetje ging er vanmorgen uit met haar om 0745 uur maar om 0830 werd ik ook wakker van haar gejengel dus ben ook een beetje moe nu.
Ze kan wat ziek zijn, of de kiezen of hoektandjes doen pijn.. Komt vanzelf weer goed.. even volhouden
misschien even een koude bijtring proberen, als dat werkt zijn het idd waarschijnlijk tandjes, en dan kan je daar evt wat voor geven.
Ik ben inmiddels achter de oorzaak van het bengel-gedrag.... Madammeke is gefrustreerd en wil weer een heleboel dingen tegelijk leren. In een paar dagen tijd heeft ze drie woordjes erbij geleerd: "woef-woef " Daar bedoeld ze de kat mee... ...lig dubbel. Ze zegt "is dat".....en wijst naar wat ze bedoelt en ze zegt "oepaaa".......dat is mijn vader....Jullie kunnen je voorstellen dat ik meeeeeeeeega trots ben. Maar dat is nog niet alles, ze kruipt en ze trekt zich omhoog in de box. En als klap op de vuurpijl heeft ze er ook nog twee tandjes bij! Nu ze dit allemaal heeft geleerd in recordtijd en de vervelende tandjes doorzijn is ze weer het engeltje wat ik ken....