Ik heb 5 ontwerpen voor een kerstkaart. Ik twijfel een beetje welke ik zal kiezen. De tekst op de kaart wordt ongeveer zo: Over dat laatste, de vermelding van het broertje/zusje, twijfel ik ook, omdat er 1 stel vrienden is waarvan ik weet dat zij geen 2e zullen krijgen. Ik ben bang dat dat te confronterend is. Aan de andere kant er zijn ook familie en vrienden(die wat verder weg staan van ons) die nog niet op de hoogte zijn van deze zw.schap en dan vind ik het wel weer leuk op het kaartje. Wat vinden jullie?
kaart 2, en over de vermelding van de tweede. Het is wel iets wat voor jullie heel belangrijk is, ik denk dat je het niet kunt voorkomen dat zij daar iets van mee krijgen, ze zullen je toch ook wel eens zien. Ik vind het heel lief van je, maar denk dat je daar geen rekening mee kunt houden.
Kan je dan voor die vrienden niet een aparte kaart doen? Dan hoeft het er bij hun niet op en zet je er iets persoonlijks op...
Kaart 2 en 4 vind ik allebei erg mooi. Kan helaas niet op allebei stemmen, dus heb niet gestemd in de poll.
kaart 1 ik zou geen vermelding erop doen van broertje of zusje. Krijg zelf ook wel eens zo'n kaart , en vind dat zo raar dat diegene er dan al op staat.
Ik vind 1 erg mooi, maar vind 2 ook wel wat hebben. Wbt vermelding van broertje of zusje, zou ik zelf persoonlijk niet doen.