Wie heeft er een alternatief voor de Aerosleep? Mijn zoontje heeft de Aerosleep niet meer nodig ivm wiegendood maar ik vind het wel fijn dat de Aerosleep zijn matrasje vrij van spuug en plas/poep houdt. Wat leggen jullie hiervoor ter bescherming op de (junior) matras?
wij hebben een molton over het matras heen Teun slaap vanaf zijn geboorte al in formaat juniorbed, we hebben een doorgroeibed, en zijn matras is nog steeds schoon en droog..... we hebben ook maar 1 week een zeiltje onder zijn kont gehad, wat een zweetding is dat zelfs in de winter tot nu toe nooit geen ongelukjes gehad.....
voor spuug leg je een hydrofielluier onder het hoofdje en je kan evt voor de eertse wkn een moltonzeiltej onder de billen leggen en als de poep een beetje vaster is deze weghalen...je leg ze onder de molton of onder de hoeslaken ik heb zelf ook aan een aerosleep gedacht maar omdat ze vrij prijzig zijn en het al met al al prijzig was hebben we er vanaf gezien en heb hem eigenlij knooit gemist.. Teun ging pas op echt op zijn buik slapen toen hij 1.5 jaar was en toen hij nog niet terug kon rollen heeft hij ong. 3 mnd in een safe t sleep gelegen.... en ja als ze 6 zijn en een heel groot bed hebben kunnen er ook nog ongelukjes gebeuren hoor en ja dan heb je hem ook niet toch?