We zitten heel erg te twijfelen over de kinderstoel. Vinden de Nuna kinderstoel erg mooi, maar wilden eigenlijk wachten met aanschaffen tot we hem nodig hebben zodat we kunnen passen en kijken of Jesse er goed in kan zitten. Dit zal over ongeveer drie/vier maanden zijn. Nu zijn er eind deze maand de mama mazzeldagen bij de prenatal en waarschijnlijk is deze stoel dan ook met korting. Dat scheelt dan behoorlijk, maar ik zit nog te twijfelen of we hem nu al wel moeten kopen. Wat zouden jullie doen? Hetzelfde eigenlijk met de kinderstoel, kunnen dan een romer king in het zwart kopen voor ongeveer 130 euro (kleur 2010). Scheelt toch 90 euro, maar is het wel verstandig om deze nu al te kopen?
ik weet niet precies om welke stoel het gaat,maar wij hebben een fisherprice stoel die dus ook in ligstand kan. ideaal dus voor baby's.
Prental doet heel regelmatig aan mazzeldagen en andere aanbiedingen. Je gaat een kinderstoel pas gebruiken bij 6 maanden.. ik zou dus echt even wachten. Je kunt dan ook eens bij anderen kijken wat je handig vindt. Wat betreft de autostoel.. wacht daar echt mee. Sommige stoelen zijn geschikter voor bepaalde kinderen dan andere. Daarbij.. hoe eerder je een stoel 1 in huis haalt, hoe eerder je 'm ook gaat gebruiken en de maxicosi is gewoon het allerveiligst!
ik zou sowieso goed kijken naar de prijs v/d Prenatal en de prijs die betaald met korting. Prenatal kan nml nog steeds duurder zijn dan een webshop. De kinderstoel zou ik gerust kopen als je zeker weet dat je hem mooi vindt. Kinderstoelen passen nml altijd wel. Ik heb hier bijv alle kinderen (mijn eigen 2 + stel oppaskids) in een trip trap en ze zitten allemaal prima in. Desnoods even opvullen met een handdoekje als de stoel net te breed is. De autostoel zou ik niet doen, die moet je echt passen met je kind. Mijn oog viel nml op de romer, maar tijdens het passen zat ze er niet goed in en hebben we de kiddy infinity pro gekocht. Daar zat/zit ze prima in hoewel ik het een raar ding vond in 1ste instantie.