uitpuilende navel

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Flachilles, 19 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flachilles

7 aug 2013
    77
    5
    8
    Hey,

Tijdens de zwangerschap van mijn dochter is mijn navel beginnen uitpuilen. Mijn dochter is geboren in augustus 2013 en mijn navel staat nog steeds naar buiten! Heb intussen ook nog een zoontje gekregen (februari 2015).

Ik ga ervan uit dat die navel nooit meer zal terugtrekken. ...

Heeft iemand van jullie hetzelfde voor en heeft iemand een idee hoe ik dit kan verbergen? Ik vind het immers geen zicht (zelfs onder dikke kleding en shapewear zie je een bult) .

Bedankt!

2. Tazzy79

Tazzy79 Actief lid

8 apr 2015
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt als een navelbreuk. Geen idee of daar wat aan te doen valt, weet je dokter vast wel.

3. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Lijkt mij inderdaad ook. Mijn navel bleef wel even naar buiten staan maar is nu toch wel weer normaal. Als het een navelbreuk is kunnen ze je daar wel aan opereren geloof ik. Al weet ik niet of ze dat ook doen als je er verder geen last van hebt?

4. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Hmmm dit zou ik ook eens door een arts laten beoordelen! Ik had bij beide kids ook een flink uitpuilende navel en dat was na de geboorte ook niet direct weg, maar nu is mijn navel toch al wel we tijden normaal, de jongste is een half jaar oud.
    Even mee naar de HA dus!

5. Flachilles

7 aug 2013
    77
    5
    8
    Bedankt voor jullie reacties.

Heb intussen een beetje gegoogled over de navelbreuk. Als ik de foto's en symptomen die ik op het internet tegenkom vergelijk met mezelf dan herken ik me hier niet in.
    Begin augustus moet ik op nacontrole bij gynaecoloog en ik kaart het daar even aan.

Deel Deze Pagina