Eind april ben ik gestopt met de pil na 11 jaar. In november willen we voor een kindje gaan. Tot die tijd gebruiken we een condoom. Sinds ik gestopt ben heb ik de eerste maand veel kwaaltjes gehad, maar mijn cyclus loopt sinds het begin echt keurig. Het is bijna alsof ik nog aan de pil ben maar dat is dus niet zo. Alleen mijn eisprong geeft nu iedere keer problemen. Voor het pil gebruik nooit last van gehad. De dagen rond mijn eisprong ben ik iedere keer volledig uitgeput. Slapen helpt niet, het is gewoon een soort moeheid die niet weggaat. Zelfs een glas optillen is dan al bijna teveel moeite. Dit duurt dan 2 of 3 dagen en daarna voel ik me weer prima. Naast de moeheid heb ik geen andere kwaaltjes, verder verloopt de cyclus perfect. Herkent iemand dit??? Zou hier iets aan te doen zijn??? Heb me de laatste keer zelfs ziek moeten melden omdat ik zo uitgeput was. Niet echt fijn :x
Hey Morgan, ik zit nu op dit moment precies zo. Hij zou vandaag moeten zijn en heb al een paar dagen flink last. Ben ook zo vreselijk moe en alles is slap. mijn benen en armen fuctioneren totaal niet meer. Er zijn er dus meer die dit hebben!? Was al aan het googlen en kwam bij jou terecht. Ben ook vreselijk sjagerijnig en geirriteerd.... Het zal morgen wel weer minder worden denk ik... succes ermee!!! Ik heb al de wereld aan kiwi`s gegeten om meer energie te krijgen maar helpt niet echt....
Blij te horen dat ik niet de enige ben... Het is echt vervelend he! Niets helpt, zelfs slapen niet, het is gewoon een kwestie van de dagen uitzitten tot het weer over is. Nog meer vrouwen die hier last van hebben????
Hier zit nog zo iemand. Ben ook altijd heeeel erg moe, hoofdpijn en vooral lage buikpijn, steken en rugpijn. Het is heel vervelend die vermoeidheid. Ik heb ook de oplossing niet gevonden. Kan dan wel de hele dag in bed liggen.