Hallo dames, Gister heb ik te horen gekregen dat mijn baarmoeder weer schoon is. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik mijn cyclus weer terug heb en wie dat op dit moment ook heeft. Liefs, zomerrr
allereerst heel veel sterkte! het ligt er denk ik aan hoe ver je heen was. ik was zelf 5w2d zwanger toen ik een miskraam kreeg. ik heb 3 dagen vrij hevig gevloeid en na 5 dagen was het over. ik had op dag 25 weer een eisprong en er lijkt nu weer van alles te rommelen. maar ik kan me voorstellen dat als je langer zwanger bent, dan het dan langer kan duren voor alles weer op gang komt. de gynaecoloog vertelde mij dat het tot wel 3 maanden kon duren voor ik weer een menstruatie zou kunnen krijgen. sterkte!
Hoi Zomer, Wat een vreselijk iets om mee te maken hè, ook omdat je geen controle over je lichaam meer lijkt te hebben. Ik heb 21 mei een miskraam gehad met 6w6d, en kijkoperatie gehad op verdenking van bbz, maar gelukkig was dit niet het geval, heb niet eens zo heel erg gevloeid, wel heeft het erg lang geduurd voordat het HCG uit m'n bloed was, is sinds vorige week pas 2 (onder de 5 is oke). Nu op 1 juli mijn eerste menstruatie weer gehad, erg heftig, heeft een week geduurd en nog twee dagen bruinverlies, maar lijkt nu weer normaal te zijn, al heb ik wel rare afscheiding. ( sorry voor de details ). Ben nu dus ook benieuwd hoe mijn cyclus verder gaat verlopen, hoop zo dat na alle ellende er weer regelmaat in komt, ben begonnen met de etos zwanger worden pillen, omdat ik er zoveel positieve reactie's over lees, dacht baat het niet schaad het niet......ook ben ik al sinds cd6 bezig met ovu test, maar nu Cd12 nog geen ei te bekennen. Hoop voor ons beide dat we cyclus weer snel op de rit hebben, ik wil zo graag verder en liefst weer opnieuw zwanger zijn!!! Succes! Xxx dushi
Hoi, sterkte ! Fijn dat alles schoon is ! Heb wel gelezen dat je veel bloed verliest. Heb ik ook gehad 5 dagen lang heel erg, lekte ook door mn maandverband heen vooral de laatste dag. Daarna was het opeens nog maar een beetje. Ik ben ook wachtende op een cyclus, heb sowieso al vrij lange en onregelmatige cyclussen. Dus het is even af te wachte. Ik dacht zelf afgelopen zaterdag mijn ei gehad te hebben, maar de kans acht ik nu klein.
Heb nu ruim twee week geleden ook een miskraam gehad. Bij mijn miskraam heb ik heel erg weinig bloedverlies gehad, zag het alleen bij toiletbezoek bij het afvegen, had er eigenlijk niet eens een inlegkruisje voor nodig. Bloedverlies is na ruim drie dagen weer gestopt. Een week na mijn miskraam was mijn baarmoeder helemaal schoon en HCG stond op ongeveer 15 geloof ik. Ben daarna met ovu-testen begonnen om mijn ei te spotten, maar tot op heden niks gevonden. Zit dus met precies hetzelfde, zou graag willen weten wanneer ik mijn menstruatie weer kon verwachten. Dit geeft een hoop onzekerheid. Ga straks op vakantie en zit dan eigenlijk niet te wachten op hevig bloedverlies (gyn vertelde dat de eerste menstruatie heel hevig zal zijn). Er zit niks anders op dan afwachten helaas....... Bij de eerste echo vanwege bloedverlies (1 dag na begin bloedverlies) zei de gyn dat hij zag dat mijn eierstokken alweer actief waren?! Wat ik mij dus afvraag, is of ik al voor ik begonnen ben met ovutesten een eisprong gehad kan hebben, lijkt mij erg vroeg namelijk. Ovu-testen waren toen ik vroige week begon met testen ook donkerder dan nu, toen was vrij duidelijk een 2e streepje te zien, maar was lichter dan de controle streep, nu zijn de ovu-testen bijna wit. Kortom, ook ik snap er helemaal niks meer van!
Hoi, Ik heb in mei ook een miskraam gehad (ofnja, een missed abortion). Ik was 10+3 toen we het te horen kregen en 11+2 toen het vruchtje eruit kwam. Na 25 dagen verloor ik ongeveer 6 dagen wat bruinbloed, volgends de gyn kon dit mijn eerste menstruatie zijn omdat mijn lichaam zo kort na de ma niet veel schoon te maken heeft. Weer 25 dagen later werd ik ongesteld zoals dat ik normaal ook ben. Inmiddels zit ik nu op dag 16 van een nieuwe cyclus. Ik vermoed dat ik mijn ei zaterdag of zondag heb gehad en verlies sinds maandag was bruin/roze/rood. Niet veel, enkel bij afvegen en soms zit er wat in mijn inlegkruisje. Mijn temp gaat alleen maar niet omhoog, heel raar dus. Kortom, mijn cyclus is ook nog flink in de war, heb normaal een cyclus van 33 dagen.. Ik teste trouwends 2 weken na de ma weer negatief met de kv 2v5. Sterkte nog met het verwerken en hoop dat je snel weer op die roze wolk mag zitten!
Dag allemaal, Ten eerste, iedereen sterkte gewenst na de mk! Ik wil me ook melden hierbij. Heb 31 maart een mk gehad (voor de 2e x). Na de mk na 35 dagen voor het eerst weer ongesteld geworden, en nu na 70 dagen nog steeds niet . Ik word er helemaal gek van. Wil zo graag weer door kunnen gaan, maar op deze manier schiet het niet op. Huisarts en zh doen nu ook nog niets. Moet maar afwachten... Wordt er zo onzeker en verdrietig van.... :x
hallo meiden, Ook ik kan mij hier bij aansluiten. 3 weken geleden hadden wij ook bij de termijnecho te horen gekregen dat het een miskraam zou worden. Gekozen om voor de natuurlijke weg te gaan, maar helaas kwam dit niet echt op gang, waardoor er curretage moest komen. Deze heb ik eergisteren gehad en moet zeggen dat het mij erg mee viel. Nu kan ik alleen niet wachten, wil ontzettend graag weer zwanger worden. Komende week heb ik zeker nog geen behoefte, maar ook is het natuurlijk niet verstandig. Iedereen veel succes hier! Liefs Princess
Hoi meiden!!! Hoe is het met iedereen, ik zit nu op CD 15 en nog geen ei te bekennen, wel af en aan nog wat bruinverlies en soms wat helderrrood bloedverlies, heel raar, is alleen af en toe bij het afvegen, de ene dag wel en dan weer paar dagen niet. Ik snap er helemaal niks meer van. Ik hoop zo dat alles weer snel beetje normaal wordt en er weer regelmaat in komt. Wel huisarts gebeld maar die zei dat het allemaal nog wel 6 maanden kon duren voordat menstruatie weer normaal zal gaan verlopen....zucht!!! Had gehoopt op een wondermiddeltje hahaha, moet in augustus nog een keer op nacontrole bij de gyn, hopelijk kan zij iets van primolut voorschrijven als eea nog niet normaal is tegen die tijd!! Succes allemaal!! xxx dushi
Hey iedereen, we hebben ook een clubje voor meiden die zwanger willen worden na een miskraam. Check even bij clubs. Zelf in mij een MA gehad. Nu in de tweede ronde na MA hopen dat het gaat lukken.
Hoi allemaal, Wat veel meiden zeg die dit verdriet mee moeten maken Ik heb zelf een missed abortion gehad. Daar kwamen we achter doordat ik door extreme misselijkheid in het ziekenhuis kwam te liggen met 6,5 week. Toen ik 8 weken was ben ik gecuretteerd. De gyn heeft toen gezegd dat het zo'n 5-7 weken duurt dat je 1e menstruatie weer komt. Bij mij duurde het 5,7 weken. Het enige wat je dan weer wilt is zo snel mogelijk weer zwanger worden idd. Ik herken dat. Wij waren zwanger in ronde 16 en zitten nu inmiddels in ronde 21. De teleurstellingen komen nu wel harder aan, om dat je het liever wilt dan ooit. Herkennen jullie dit ook? Groetjes