Consult orthopeed, nagellak verwijderen?

Discussion in 'De lounge' started by Koraal82, Sep 30, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

Jul 17, 2013
    3,278
    1,441
    113
    Het slaat nergens op dat ik me er überhaupt druk om maak maar ga het toch ff vragen.
    Ik moet deze week naar een orthopedisch chirurg en ook moet ik rontgenfotos laten maken van mijn voeten. Ik heb veel tenen die scheef staan (hamertenen en ruitertenen). Nu heb ik altijd nagellak op mijn teennagels maar bedacht vandaag dat het misschien beter was om naturel te gaan. Nu ik alles er af heb ziet het zo kaal en lelijk uit (gezien alle afwijkingen ziet het er al niet zo fraai uit...). Denken jullie dat het wat uit maakt of er iets op zit? Het gaat op zich meer om de stand van de teen en niet om mijn nagels. Snap ook echt niet waarom het mij boeit want de rest ziet er zo maf uit dat dit waarschijnlijk wel mijn minste zorg is.

Oh ja ter info: ik ga om te kijken of er iets aan gedaan moet worden (operatie) vanwege klachten.

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,301
    2,569
    113
    Ik had samen met mijn dochters mijn nagels glitter roze gelakt.
    De fysiotherapeut moest er om lachen. Leuk gesprekje erover gehad.

Ik zeg doen!

3. Manque

Manque Niet meer actief

Ja, gewoon lakken als je jezelf daar fijner bij voelt :thumup: Ik zou het wel hebben gedaan, denk ik.

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,178
    10,718
    113
    Lijkt me geen bezwaar

5. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,813
    4,057
    113
    Ik had m'n nagels altijd gelakt. Heeft de orthopeed nooit iets over gezegd. Alleen voor de operatie en daarna (toen ik er niet bij kon) waren niet gelakt.

6. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,244
    2,361
    113
    Female
    Het intesseert die dokter echt geen drol of jij nagellak op wilt of je benen wel of niet geschoren hebt. Fris gewassen voetjes meenemen en dan hoor je ze nergens over!

Op OK moet nagellak wel af.

Louise11110, fafa and famofthree like this.

Share This Page