late eisprong (dag 32)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sarah11, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah11

Sarah11 Lid

28 apr 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Mijn cyclus is regelmatig maar wel lang (41,36,39,38,34,35) en nu op dag 39 (nog geen mensturatie).
    Ik heb bij deze laatste cyclus gebruik gemaakt van ovulatietesten en op dag 32 teste ik positief.
    Vandaag tijdens het afvegen creme/caramel kleur verlies. Verder geen klachten (buikpijn o.i.d.)
    Mijn vraag is nu wat het betekent dat ik pas laat, dag 32, mijn eisprong heb?
    Alvast bedankt voor de reacties.

Groeten
    Sarah11

2. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Ik zou niet weten waarom dat n iet zou kunnen. Het is wel later dan gemiddelt maar ja we zijn niet allemaal het zelfde!! :)

XXX

Marinka!

3. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Bij mijn laatste zwangerschap had ik pas een positieve ovu-test op dag 39, die ronde was ik wel zwanger.
    Heb ook altijd een lange cyclus.

4. mama 27

mama 27 Lid

22 jul 2011
    51
    0
    0
    Ik heb een dochtertje van 20 maanden. Bij haar zwangerschap ben ik zwanger geworden na een cyclus van 42 dagen. Meteen eerste ronde prijs. We hadden zelfs nog niet bewust gevreeën rond mijn eisprong. Ik was toen net gestopt met mijn pil en we gingen er van uit dat mijn eisprong rond dag 14 geweest was... Nu ben ik sinds april opnieuw gestopt met de pil en mijn cyclus is opnieuw erg lang (35 en 42 dagen). Vandaag dag 20 en ik denk dat ik nog geen eisprong gehad heb. Bij mijn eerste zwangerschap heeft de gyn me gezegd dat een lange cyclus geen probleem hoeft te zijn (en zelfs vrij normaal is na het stoppen met de pil). Ik maak er me dus niet te druk in, alleen duurt het wachten wel lang he.

5. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Ik ben nu ongeveer 2mnd gestopt met de pil en heb nog geen echte menstruatie gehad.
    Vorige week had ik wel een knal positieve ovu-test en moet nu nog ongeveer een week wachten om te testen.

6. mama 27

mama 27 Lid

22 jul 2011
    51
    0
    0
    Maak je maar niet te veel zorgen hoor. Het kan best even duren eer je cyclus weer op gang komt. Je lichaam heeft tijd nodig om te ontpillen he.

7. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    hoi hoi..

heb ook pas gisteren avond postitief gestest met ovulatietest.. zit vandaag alweer op dag 23,, ben ook al een tijdje bezig en bij mij verschilt het per maand wanneer ik mijn eisprong heb. erg vervelend maar het is niet anders helaas! :(

Maar ik snap eigenlijk je verhaaltje niet zo goed .. hihi.. je hebt op dag 32 een pos. ovutest gehad en je zit nu op dag 39 en je bent nog niet ongi,, da's toch logisch of niet?? anders zou je maar een lf van 7 dagen hebben?? of snap ik het niet haha

8. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zit ook in hetzlfde geval mijn laatste nod was op 23juni en mijn ovulatie 24juli begon vruchtbaar slijm en op 25juli had ik een positieve ovulatietest, ik heb gewoon door geklust en ga ervan uit dat me volgende nog over 16 dagen is. en hopen dat het dit keer raak is.

9. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Mijn cyclus werd twee maanden geleden zo maar 9 dagen langer. Zat toen op 39 dagen in totaal. Heb deze maand Teunisbloemolie van de kruidvat geslikt. Het heeft gewerkt. Zoals het nu lijkt gewoon weer een cyclus van 30 dagen. Het helpt voor een regelmatige cyclus. Misschien heb je er wat aan...

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaa dat zal idd je eisprong wel zijn! Maak er goed gebruik van zou ik zeggen! :D

Deel Deze Pagina