Normaal gezien als ik met kruidvat 2v5 test is als het negatief is dat je echt helemaal niks zie. Ook al is t opgedroogd. Nu heb ik hier 4 testen vanaf gisterochtend ( ja ja ik weet! ) die op t eerste gezicht negatief zijn maar als ik naar een kwartier/half uur kijk er een even dik streepje staat. Niet wit maar ook niet rose. Ik krijg het niet goed op de foto maar in t echt zie je t goed. Wat kan ik hier van opmaken? * naar mn banner moet je niet kijken, ik weet niet wanneer mn eisprong was en wat nu weer mn cyclus is. mn laatste was 37 dgn
Ik had dat de vorige ronde ook, telkens als ik wat later ging kijken stond er een hele lichte, maar toch duidelijke en brede streep op de test. Ben niet zwanger, dus denk echt dat dit een indroogstreepje is. Liefs, Duveldraakje
Zoals ook al in de beschrijving staat bij de test moet je na een kwartier / half uur niet meer naar de test kijken want dat kan altijd iets anders aan geven .. Hij is dan niet meer betrouwbaar .. Je moet echt kijken wat hij in die eerste wachttijd ( 1 minuut ofzo ? ) aangeeft ...
oh indroogstreepjes? ik kende die naam helemaal niet. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook. Ik dacht dat ik gek werd, wat zag ik nou...!! De volgende dag weer getest, en ik was dus wel zwanger hihi Het was echt een heeeeel vaag streepje, maar het was er wel een. Dus is er toch nog hoop voor mamavannoelle?... Over 2 dagen weer testen.
als je zwanger bent moet je binnen de tijd die aangegeven staat een streepje zien (deze kan heeeeel licht zijn, maar je moet hem wel binnen die tijd zien)na die tijd is de kans heel groot dat het idd een indroogstreep is. ik dnek dat het bij jou ook een indroogstreep is. hoewel ik voor je zal duimen dat het niet zo is!
Hoihoi, Ik heb met kruidvat ook een paar keer lichtroze streepjes gehad, en die was ook negatief (kwam ik achter dmv een echo.) Dus ik zou een paar dagen wachten, en dan testen met een clear blue of bij de huisarts. Als die pos zijn, dan hoef je namelijk niet meer te twijfelen of t wel klopt. en ja, ik weet het, het is wat duurder... maar 4! testen waarvan je het niet zeker weet ik ook zonde van je geld toch?!
ik heb trouwens die met indicator gedaan, maar de zwangerschapsduur die die aangaf kloptte niet! ik was een week minder ver! iig klopt het gedeelte zwanger/ niet zwanger wel. en die met het kruisje kun je natuurlijk ook doen. die is weer ietsje goedkoper.
ik heb het ook gehad bij kruidvattesten en toen was ik toch echt niet zwanger, hoe graag ik het ook wilde.
heb ook 4x achter elkaar een heel duidelijk indroogstreep gehad bij deze testen.. een week later weer getest en toen bleef het wel spierwit.