Spuiten decapeptyl maar (nog) niet ongesteld

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by poema, Nov 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Hallo, misschien weet iemand dit. Ik dacht dat als je decapeptyl spuit je wel gewoon ongesteld wordt. Maar ik spuit nu bijna een week en heb alleen een beetje spotting gehad maar niet echt ongesteld. Wat zijn jullie ervaringen met decapeptyl omtrent ongesteld worden? Ben benieuwd...

2. Ik ben op een donderdag begonnen met decapeptyl, op vrijdag had ik heeeeel lichtroze op m'n papiertjes zitten. Dat heeft geduurd tot dinsdag, en op woensdag brak het eindelijk echt door. Kan dus best een tijdje duren voor het heftiger wordt! Anders even met je arts overleggen?

3. Doosje31

Doosje31 Actief lid

Oct 12, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik pas na 18 dagen Deca ongesteld, dus nog ff afwachten

4. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Ok, het kan dus nog... Ik spuit nu 7 dagen deca. Maar volgende week begin ik ook al met Gonal F. Kun je dan nog steeds ongesteld worden als je dat spuit? (dit is mijn eerste keer spuiten, vandaar mijn vragen ;))

5. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Doe je een poging waarbij je voorafgaand de pil hebt geslikt? Want dan krijg je na ongeveer 5 dagen na stoppen pil een kleine bloeding.
    Ik had lucrin ipv deca en werd na 7 dagen lucrin ongesteld en bloede nog toen ik starte met de gonal-f. Kon geen kwaad, aldus de gyn.

6. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Nee, ik heb geen pil geslikt. Ben met de deca begonnen op dag 21 van mijn normale cyclus. Zit nu dus officieel op dag 28...

7. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Oh dan snap ik het!! Ik denk dat door de deca je ongi wat later is dan.
    Mss toch ff met zh bellen morgen? Dan ben je mss gerustgesteld, ik weet hoe zulke onduidelijkheden kunnen knagen tijdens zo'n traject.

Share This Page