wel moedermelk GEEN borstvoeding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimos, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimos

    Kimos Actief lid

    13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    ik wil mijn kindje straks wel graag de belangrijke voedingstoffen uit de moedermelk meegeven,maar absoluut geen borstvoeding geven. Maar mag je eigenlijk al direct met kolven beginnnen?
     
  2. Aldonza

    Aldonza Fanatiek lid

    16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja hoor.....op mijn werk komt het heel vaak voor dat de kindjes wel met voeding mogen starten, maar dat ze dit via sonde krijgen en nog te jong/klein/ziek zijn om dit zelf te drinken. En die moeders die dan bv willen geven moeten dan dus ook kolven.
     
  3. appeltje

    appeltje Niet meer actief

    Het kan wle zo zijn dat je minder uit je borst haalt met kolven, dan wanneer een kindje 'live' bij je drinkt. Je kan dan via de huisarts een neusspray krijgen waar je nog een extra toeschietreflex mee kan krijgen. Misschien even het informeren waard.

    Succes ermee!
     
  4. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    waarom wil je geen bv geven als je wel het bvmelk aan je kindje wil geven?

    wat appeltje ook al zegt je kindje haald meer uit je borst dan een kolf, je kindje heeft toch een zuigkracht en weet hoe hij/zij het uit je borst moet halen.
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Fijn dat het, zo te lezen, meteen al kan met kolven! Goed dat je het zo overweegt, want het is veel meer werk ;)
    Je zal vast een hele goede reden hebben om geen borst te willen geven.
    Elmo
     
  6. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ook ik heb ( vanaf 6 weken dan) ook alles gekolft. T is zwaar.. maar ik wilde ook heel graag moedermelk geven. Nu is mijn voorraad er bijna door heen en heeft Justin alleen nog bv voor morgen en overmorgen..
     

Deel Deze Pagina